צולעת: ריאל מדריד פתחה עונה ב-0:0 אצל סוסיאדד

מרטין אודגור | Ion Alcoba/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

האלופה פתחה את המסע להגנה על התואר עם משחק מאכזב מאוד בחבל הבאסקים. אודגור פתח בקישור ורשם הופעה שנייה בלבד במדי הבלאנקוס נגד האקסית. דויד סילבה רשם משחק ראשון בליגה הספרדית מאז אפריל 2010

(גודל טקסט)

אחרי שזכתה באליפות ה-34 בתולדותיה, ריאל מדריד פתחה הערב (ראשון) את המסע להגנה על התואר במשחק מאכזב אצל ריאל סוסיאדד, אשר הסתיים ב-0:0 מתסכל מאוד עבור הבלאנקוס.

בחלון ההעברות הנוכחי ריאל איבדה כוח התקפי משמעותי כאשר אפשרה לגארת' בייל וחאמס רודריגס לעזוב, ולמשחק הערב זינדין זידאן עם קארים בנזמה הוותיק בחוד, כשלצידו צמד הברזילאים הצעירים ויניסיוס ג'וניור ורודריגו.

מתחת לחולייה הקדמית שיחק מרטין אודגור הנורבגי, שהרשים בעונה שעברה במדי סוסיאדד כמושאל וחזר לריאל מדריד בדלת הראשית, כאשר הוא רשם בסך הכל את הופעתו השנייה במדי הקבוצה הבוגרת. במשחק עצמו אפשר היה לראות הבדלי איכות בין הצדדים, אך לצערה של האלופה היא לא הייתה חדה בחלק האחרון של המגרש.

קארים בנזמה | Antonio Villalba/Real Madrid via Getty Images

מנגד, ריאל סוסיאדד שסיימה במקום השישי בעונה שעברה, רשמה תיקו שלישי ברציפות מתחילת העונה ומאזנה אין הפסדים ואין ניצחונות. הרגע הגדול ביותר עבור הבאסקים במשחק הגיע בדקה ה-63 כשדויד סילבה עלה להופעת בכורה בקבוצתו החדשה. הופעתו האחרונה של הקשר בליגה הספרדית הייתה באפריל 2010.

דויד סילבה | Ion Alcoba/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי