בשיניים: ריאל מדריד נחלצה מפיגור וגברה 2:3 על בטיס

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם סרחיו ראמוס. לא הרשימו נגד בטיס | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

אלופת ספרד אמנם הובילה משער של ואלוורדה אך המארחת הייתה טובה יותר ובבליץ של שתי דקות הפכה את התוצאה, אלא שאז החל מופע האימים של אמרסון שכבש שער עצמי, הורחק בהמשך וראמוס כבש את שער הניצחון בפנדל (82)

(גודל טקסט)

ריאל מדריד ספגה לא מעט ביקורות על התנהלותה בחלון ההעברות. היא פתחה את העונה עם תיקו מאופס נגד ריאל סוסיאדד בחוץ והגיעה לחוצה מאוד למשחק נגד בטיס. על אף שנקלעה לפיגור 2:1, הקבוצה של זינדין זידאן שוב לא הרשימה אך הצליחה לנצח עם לא מעט מזל כשהשיגה 2:3 משער של סרחיו ראמוס בדקה ה-82.

הצרפתי עלה במערך מפתיע של שני חלוצים כאשר לוקה יוביץ' תגבר את קארים בנזמה. המשחק היה קצבי מהרגע הראשון. פרלאן מנדי בישל לקארים בנזמה שער מוקדם שנפסל בצדק, ובדקה השביעית טיבו קורטואה הדף נגיחה מעולה של אנטוניו סנארביה.

בדקה ה-14 האלופה עלתה ליתרון. בנזמה ביצע עבודה נהדרת באגף ושיגע את אלכס מורנו, הרים לרחבה ופדה ואלוורדה שקיבל את המקום בהרכב כבש מקרוב, 0:1 לריאל. כעבור דקה סרחיו ראמוס היה יכול להכפיל את היתרון אחרי שגיאה גדולה בהגנת בטיס אך רשם החמצה מזעזעת.

פדה ואלוורדה וקארים בנזמה. היתרון של ריאל לא החזיק מעמד | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

בטיס הייתה לא פחות טובה ואחרי שנביל פקיר וסנארביה התקרבו – הגיע לא רק שוויון מוצדק אלא מהפך בזק. קנאלס הרים לאחר קרן קצרה (35) והבלם אייסה מנדי נגח לרשת. המארחת לא הסתפקה בזה. קנאלס מצא את פקיר שמסר לוויליאם קרבאליו שבעט חזק וניצל טעות של טיבו קורטואה שנכנע לבעיטה לפינה הקרובה, 1:2.

שחקני בטיס חוגגים | Fran Santiago/Getty Images

ריאל הגיבה מהר מאוד. בדקה ה-48 היא יצאה יפה קדימה ודני קרבחאל מסר כדור רוחב שהסתיים בשער עצמי של אמרסון שניסה להקדים את בנזמה אך דחק לשערו הוא. יוביץ' היה יכול לקנות את עולמו בדקה ה-66 כשקיבל מסירה גדולה מבנזמה אבל החמיץ במצב אחד על אחד. לאחר בדיקת המהלך ב-VAR, אמרסון, שחקן ההגנה שרדף אחריו, הורחק והותיר את המארחת בעשרה שחקנים, במהלך ששינה את כל המשחק.

בנדמה רשם החמצה ענקית מתוך הרחבה אחרי כדור רוחב של ואלוורדה המצוין. בדקה ה-82 הגיע המהפך. בורחה מאיורל שנכנס במקום לוקה יוביץ' המאכזב נאבק עם מרק בארטרה, הבלם נגע בכדור בידו והשופט פסל על פנדל. ראמוס כיפר על ההחמצה הנוראית שלו וכבש בסטייל בפאננקה ידועה, 2:3 לריאל מדריד, שנשמה לרווחה בתום שמונה דקות של תוספת זמן.

בעוד ארבעה ימים יפגשו הבלאנקוס את ויאדוליד של שון וייסמן במשחק בית ראשון העונה. בטיס, מצידה תתארח בחטאפה כבר ביום שלישי ותנסה לחזור למסלול הניצחונות.

סרחיו ראמוס חוגג את שער הניצחון | Fran Santiago/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי