צמד ובישול לסוארס בבכורה חלומית באתלטיקו, 0:4 קל לבארסה

לואיס סוארס. בכורה בלתי נשכחת | Images via Getty Images

הקבוצה של סימאונה התפוצצה במשחקה הראשון העונה והאורוגוואי שרק הצטרף רשם 25 דקות חלומיות בבכורה. דייגו קוסטה כבש ראשון, משחק גדול גם לפליקס. 1:1 לויאדוליד (ללא וייסמן) מול סלטה, ניצחון דרמטי לסביליה

(גודל טקסט)

אחרי שריאל מדריד גברה 2:3 על בטיס, המחזור השלישי בליגה הספרדית ננעל אתמול (ראשון) עם שישה משחקים. במוקד: אתלטיק מדריד וברצלונה שיחקו לראשונה העונה. לואיס סוארס כבש פעמיים והוסיף בישול בהופעת בכורה פשוט אדירה ואילו האקסית הסתדרה היטב בלעדיו והביסה 0:4 את ויאריאל. במקביל, איבן ראקיטיץ' הבקיע ב-1:3 של סביליה על קאדיס וקבוצתו של שון וייסמן, שנעדר בשל יום כיפור, גירדה נקודה.

ברצלונה – ויאריאל 0:4

מחצית אחת הספיקה למארחת, שפתחה את הקדנצייה של המאמן החדש רונאלד קומאן בסטייל. זה התחיל עם אנסו פאטי הנפלא, שהבקיע צמד קליל (15 ו-19) אחרי בישולים של ג'ורדי אלבה ופיליפה קוטיניו, ששב מבאיירן מינכן וערך בכורה מחודשת.

ומה עם ליאו מסי, אתם שואלים? הכוכב הגדול, שנאלץ להישאר בקבוצת נעוריו לאחר קיץ לא פשוט, הצטרף לחגיגה עם פנדל מוצלח אחרי הכשלה על פאטי בדקה ה-35 ומצא את הרשת עונה מספר 17 ברציפות במסגרת הליגה המקומית.

אנסו פאטי. פתח את העונה עם צמד גדול | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

שער עצמי של פרנססיקו טורס (45) קבע 0:4 חלק בסיום לבארסה, שהורידה את הרגל מהגז במחצית השנייה והעלתה להופעות בכורה את מירלאם פיאניץ' וטרינקאו. ביום חמישי, במחזור אמצע השבוע, זה עתיד להיות הרבה יותר קשה לקבוצה של מסי שתתארח בבלאידוס אצל סלטה ויגו, מגרש בו היא מתקשה מסורתית.

אנסו פאטי חוגג, ליאו מסי ואנטואן גריזמן באים לברך | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

אתלטיקו מדריד – גרנאדה 1:6

משחק הפתיחה של אתלטיקו מדריד לעונת 2020-21 היה פשוט חלומי. הקבוצה של דייגו סימאונה פירקה 1:6 את גרנאדה האומללה והפספוס היחיד למעשה היה שההצגה הזו התרחשה ללא הקהל המסור בוונדה מטרופוליטנו. גיבור הערב היה לואיס סוארס, חלוץ הרכש החדש שערך שני אימונים בלבד עם הקבוצה. סוארס הספיק כמחליף לכבוש צמד ולבשל. האם אתלטיקו הצהירה על כוונותיה והיא יכולה לזכות השנה באליפות?

דייגו קוסטה, שלפי הדיווחים היה בדר החוצה, כבש את השער הראשון בנגיחה נהדרת כבר בדקה התשיעית מבישול של אנחל קוראה. כעבור שבע דקות הקולצ'ונרוס החמיצו פנדל (ז'ואאו פליקס הוכשל ברחבה) כאשר סאול בעט למרכז השער והשוער רויס ילבה הדף, אך זה לא כלל לא היה משנה.

לואיס סוארס חוגג | Berengui/DeFodi Images via Getty Images

בפתיחת המחצית השנייה קוראה עבר הפעם לתפקיד הסקורר כשההצגה של פליקס החלה (47). הפורטוגלי מסר כדור חכם לתוך הרחבה, קוראה הטעה את המגן ושלח בעיטה חדה לרשת.הפורטוגלי כבש את השער השלישי בסטייל בדקה ה-65 וכעבור חמש דקות הגיע הרגע לו כולם חיכו – סוארס עלה להופעת בכורה, במקומו.

האורוגוואי היה זקוק לשתי דקות בלבד על המגרש כדי לבשל למרקוס יורנטה בכדור עומק נהדר, שכעבור 13 דקות גמל לו בבישול משלו, כשהרים לרחבה ו"אל פיסטולרו" נגח כנגד כיוון התנועה של השוער.

גרנאדה, להזכירכם, פתחה את העונה עם שני ניצחונות בליגה ושניים נוספים בליגה האירופית. אף אחד לא ציפה את התפרקות שלה. בדקה ה-87 כבש חורחה מולינה הוותיק שער מצמק. בתוספת הזמן הספיק סוארס להשלים צמד אחרי שקיבל מסירת עקב ברחבה, בעט לקורה ועט על הריבאונד. בעוד שלושה ימים תפגוש אתלטיקו את הואסקה העולה החדשה.

שחקני אתלטיקו מדריד נהנים. שישייה במשחקם הראשון העונה | Berengui/DeFodi Images via Getty Images

קאדיס – סביליה 3:1

מחזיקת הליגה האירופית, שנכנעה לבאיירן מינכן בסופר קאפ ביום חמישי, הייתה מעט עייפה ולא הבריקה אך הצליחה לנצח במשחק הבכורה שלה העונה בליגה, אחרי שמחקה פיגור וכבשה שערים בתוספת הזמן. בדקה ה-48 זה נראה פחות טוב עבור הקבוצה של ז'ולן לופטגי כאשר סאנצ'ס פונסה כבש אחרי בישול של אלברו נגרדו בנגיחה.

בדקה ה-65 סביליה הגיבה. המחליף לוק דה יונג כבש בנגיחה אחרי הרמה של חסוס נבאס בבישול אופייני. העולה החדשה החזיקה מעמד עד לדקה ה-90, כשמוניר אל חדאדי קיבל מסירת עומק נפלאה ובעט פנימה. אל חדאדי היה יכול להשלים צמד בתוספת הזמן אחרי שקאדיס שלחה את כולם למעלה אך העדיף לפרגן לאיבן ראקיטיץ' שכבש שער ראשון בקבוצתו החדשה.

איבן ראקיטיץ' כובש שער בכורה בסביליה | Fran Santiago/Getty Images

ויאדוליד – סלטה ויגו 1:1

שון וייסמן נעדר כמובן בגלל יום הכיפורים וקבוצתו עדיין ללא ניצחון העונה בחלוף שלושה מחזורים. הקבוצה מהבלאי דוס עלתה ליתרון רגע לפני ההפסקה (44) כאשר כדור יאגו אספס עבר את השוער בקלות אחרי כדור ארוך מצוין וגלגל לרשת. סרג'י גווארדיולה הציל נקודה בדקה ה-66 בפנדל. המשחק הבא של ויאדוליד יהיה אתגר גדול – מפגש אצל האלופה ריאל מדריד באצטדיון אלפרדו די סטפנו.

תוצאות נוספות המחזור בספרד: אוסאסונה – לבאנטה 3:1, אייבר – אתלטיק בילבאו 2:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי