0:1 לוולנסיה על סוסיאדד, חטאפה הביסה את בטיס

שחקני ולנסיה חוגגים | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

העטלפים הצליחו היכן שריאל מדריד נכשלה והנחילו לבאסקים הפסד ראשון בזכות שער של מקסי גומס. 0:3 גדול לקבוצה הנהדרת של חוסה בורדלאס, שערים אדירים לאנחל וקוקורייה

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגה הספרדית נפתח היום (שלישי) עם משחק מסקרן מאוד, בו ולנסיה השיגה ניצחון יקר מאוד אצל ריאל סוסיאדד. במשחק שסגר את הערב, חטאפה הביסה 0:3 את בטיס וסיפקה הצהרת כוונות.

ריאל סוסיאדד – ולנסיה 1:0

לאחר שסיימה בתיקו נגד ריאל ויאדוליד, לא ספגה נגד ריאל מדריד וגם ניצחה את אלצ'ה, הערב סוסיאדד רשמה לעצמה הפסד ראשון לעונת 2020/21 כאשר ולנסיה הצליחה לצאת מחבל הבאסקים עם שלוש נקודות יקרות מאוד.

העטלפים מצידם התקשו מאוד במחזור הקודם נגד הואסקה, כאשר סיימו רק ב-1:1 מאכזב, אך במשחק היום השוער ז'אומה דומנק שמר על שער נקי מול דויד סילבה ואלכסנדר איסאק, כאשר מן העבר השני של המגרש, אלחנדרו רמירו ספג בדקה ה-75 את הבעיטה היחידה שנבעטה לעברו, מקסי גומס היה כובש השער היקר אחרי בישול של חוסה גאיה.

חטאפה – בטיס 0:3

משחק גדול למארחת, שהייתה אולי הפתעת העונה שעברה ורוצה גם העונה להגיע לצמרת, והיא עם שבע נקודות מתוך תשע אפשריות – בהחלט פתיחה נהדרת. בטיס, מנגד, עם הפסד שני ברציפות ובמאזנה שש נקודות מתוך 12 אפשריות. החגיגה החלה עם שער פשוט ענק של אנחל בדקה ה-13, כאשר החלוץ סיפק מספרת נפלאה אחרי הגבהה מהאגף הימני והעלה את חטאפה ל-0:1.

השני היה יפה לא פחות מהראשון, כשמארק קוקורייה הנהדר קיבל כדור באגף השמאלי בדקה ה-39, חתך למרכז וברגל ימין שיגר כדור יוצא דופן מ-20 מטרים אל בין החיבורים. מלאכת השערים נחתמה בדקה ה-42, כשקוצ'ו הרננדס סיפק סיומת מצוינת מתוך הרחבה אחרי בישול של אנחל. ההתפרקות של בטיס נמשכה לקראת הסיום, כשעייסא מנדי הורחק בדקה ה-83 בכרטיס צהוב שני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי