לא ייאמן: הזאר שוב נפצע, ייעדר כחודש. וייסמן יפתח מול ריאל?

שון וייסמן | הטוויטר הרשמי של ויאדוליד

הבלגי היה אמור סוף סוף לחזור הערב במשחק של הבלאנקוס מול ויאדוליד, אך שעות ספורות לפני ההתמודדות אובחנה לו מתיחה בשריר. בספרד בטוחים שחלוץ נבחרת ישראל יעלה ב-11 מול האלופה

(גודל טקסט)

שון וייסמן הגיע לוויאדוליד בקול תרועה רמה – כשחקן היקר בתולדות המועדון, זה שקיבל את חולצה מספר 9 ולאחר שיחה עם רונאלדו נזאריו. עד היום הוא שיחק 55 דקות, כולן מהספסל, ונעדר מהמשחק האחרון של קבוצתו נגד סלטה ויגו לאור יום כיפור כמובן. הערב (רביעי) מחכה לו ריאל מדריד ויגיע הרגע הגדול שלו, אך עוד לפני כן, מספר שעות לפני המשחק – התברר כי הבלאנקוס שוב סובלים מחוסר מזל. אדן הזאר היה אמור סוף סוף לשוב לשחק ולקבל דקות ראשונות העונה, אך אובחנה לו מתיחה בשריר והוא עשוי להיעדר כחודש. הבלגי לא ישחק גם היום, ופשוט לא ייאמן כמה הוא לא מצליח להיכנס לעניינים מאז הצטרף לריאל.

ב"מארקה" ו"אס", שני העיתונים הגדולים במדריד נטען כי שון וייסמן יזכה להופעת בכורה בהרכב היום. המאמן סרחיו אמר אתמול שהוא חסר מעט כושר משחק אך מתקדם באימונים. עוד הוסיף המאמן רמז עבה לגבי ההרכב. הקבוצה סובלת מעומס משחקים גדול והמשחק נגד אייבר בשבת, קבוצה ברמתה – יהיה החמישי שלה בשלושה שבועות. המאמן שמר על ה-11 בשני מחזורי הפתיחה להוציא את העמדה בין הקורות כאשר ג'ואל מאסיפ חלה בקורונה, ולאחר מכן ביצע חמישה שינויים נגד בטיס. "כעת נראה שתהיה חלוקת כוחות", הכריזו בספרד.

"ברור, כשיש שלושה משחקים בשבוע, נשתמש בכל השחקנים. הקו בין שחקן הרכב למחליף הוא דק מאוד", אמר סרחיו המאמן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. כשנשאל על וייסמן ענה: "הוא ביצע הסתגלות טובה והוא ראוי להזדמנות. קצב תחרותי מתקבל רק עם משחקים". חלוץ נבחרת ישראל שכבש אשתקד 37 שערים ב-40 משחקים עבור וולפסברגר – חולם על הרגע הגדול בקריירה שלו. יוסי בניון, למשל, כבש שלוש פעמים נגד ריאל מדריד בעבר – פעמיים במדי ראסינג סנטאנדר (ב-2003/04 בסנטיאגו ברנבאו וב-2004/05 במשחק החוץ) וכמובן השער הבלתי נשכח בשמינית גמר ליגת האלופות במדי ליברפול.

שון וייסמן. עלה מהספסל | הטוויטר הרשמי של ויאדוליד

ואצל ריאל מדריד, בספרד נכתב באריכות על אדן הזאר ומרקו אסנסיו שחוזרים לסגל, עוד לפני שהתברר שהבלגי נפצע שוב. "שחקני הרכש הגיעו", נכתב בשער "מארקה" על השניים שמיעטו לשחק אשתקד, דבר שהפך למצחיק מעט אחרי שהתברר שהזאר לא יהיה ככשיר. "אחרי שנה מתסכלת מאוד, הבלגי לא יכול לחכות לדקות ראשונות העונה", נכתב בתקשורת הספרדית על הבלגי. במבחן הזמן – בדיחה טובה.

בספרד התייחסו גם ליכולת הלא מרשימה של הבלאנקוס. "זינדין זידאן זקוק למשחק טוב ומרשים, אפילו יותר מהתוצאה שתושג", נכתב. בעונה שעברה ויאדוליד חזרה מהברנבאו עם תיקו 1:1 יוקרתי, אם כי לא ניצחה את ריאל מדריד בחוץ מאז שנת 2000 ועשתה זאת בסה"כ שלוש פעמים ב-44 משחקים.

אדן הזאר | Peter Powell/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי