סרחיו: "אהבתי את הרצון והתעוזה של שון". בספרד פרגנו

שון וייסמן מול רפאל וראן | באדיבות הליגה הספרדית

חלוץ נבחרת ישראל אמנם לא הצליח לכבוש אך זכה למחמאות לאחר הופעת הבכורה בהרכב. מאמנו הבהיר: "הוא היה טוב, עלינו למצוא את הסינרגיה הנכונה". ב"מארקה" נכתב: "העונה שלו באוסטריה לא נראית כעניין של מזל"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

בחלוף ארבעה משחקי ליגה ויאדוליד עדיין ללא ניצחון, אחרי שהפסידה אתמול (חמישי) 1:0 לריאל מדריד. מי שלא ישכח את המשחק הזה זמן רב הוא שון וייסמן. חלוץ נבחרת ישראל, שחקן הרכש היקר בתולדות ויאדוליד, פתח בהרכב הקבוצה לראשונה ורשם 73 דקות. הוא אמנם לא הצליח לכבוש אך בספרד מפרגנים לביצועיו.

מאמנו סרחיו אמר לאחר המשחק: ""עלינו למצוא את הסינרגיה הנכונה איתו, בלי למהר מדיי, להבין את סגנון המשחק שלו. אהבתי את הרצון והתעוזה שלו, בכדורגל לכל דבר יש תהליך. הוא היה טוב כמו חבריו".

החלוץ זכה לשבחים מהתקשורת במדריד, בצוותא עם השוער רוברטו מרטינס שעמד בין הקורות. "ויאדוליד הותירה רגשות טובים מאוד הן קבוצתיות והן אינדיבידואלית. וייסמן לא אכזב למרות שהיה חסר שער. הוא הציג תנועה מצוינת לעומק, העונה הנפלאה שלו באוסטריה לא נראית כעניין של מזל. ביחס למשחק בכורה זו הייתה הופעה מרשימה". ב"אס" נכתב: "הוא לא הפסיק לרוץ ולבקש את הכדור, הראה יכולת ואחריות. קורטואה לקח ממנו שער עם הדיפה גדולה אחרי שהתמתח", נכתב.

שון וייסמן | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

גם האוהדים של ויאדוליד אהבו את יכולתו. "אחרי שראיתי את הופעת הבכורה שלו אני לא חושב שיש צורך בצירוף חלוץ נוסף", כתב האוהד רובן גרסיה בטוויטר. אוהד בשם קיקה צייץ: "הופעה מעולה".

כרגע ויאדוליד מדורגת במקום ה-18 מתחת לקו האדום. במחזור הבא, כבר בעוד יומיים (שבת) היא תארח את אייבר מהמקום ה-19 ותקווה להשיג שלוש נקודות ראשונות.

עוד באותו נושא: שון וייסמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי