וייסמן עשוי לחזור לספסל נגד אייבאר, סוארס יפתח מול ויאריאל?

שון וייסמן | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

למרות שבספרד נכתב כי הבכורה בהרכב נגד ריאל הייתה "מרגשת", ייתכן כי סרג'י גווארדיולה ישוב להרכב ויאדוליד בשבת. אתלטיקו מדריד מחכה ליריבת מכבי ת"א באירופה, דייגו קוסטה יועדף על פני האורוגוואי?

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגה הספרדית ייפתח מחר (שבת) עם המשחק בין ויאדוליד של שון וייסמן לאייבאר, בו קבוצתו של החלוץ הישראלי תחפש ניצחון בכורה בעונת 2020/21. מאוחר יותר, אתלטיקו מדריד תארח את יריבתה של מכבי תל אביב בליגה האירופית, ויאריאל, במטרה להציג יכולת טובה יותר מזו שהקולצ'ונרוס סיפקו ב-0:0 נגד הואסקה, ולצבור שלוש נקודות.

ויאדוליד – אייבאר (14:00)

הסגולים-לבנים מגיעים לאחר הפסד לריאל מדריד במחזור שעבר והשיגו שתי נקודות בלבד בארבעת המשחקים הראשונים, אך הקבוצה האורחת עשתה תוצאות רעות אף יותר עד כה והפסידה בכל שלושת המחזורים האחרונים, כך שגם מבחינתה מדובר במשחק שחובה לנצח.

בוויאדוליד פרגנו לווייסמן על הזימון לנבחרת ישראל לקראת המשחקים נגד סקוטלנד, צ'כיה וסלובקיה, כאשר ב"אס" נכתב כי הופעת הבכורה של החלוץ בהרכב, נגד ריאל, הייתה "מרגשת". עם זאת, על פי התחזיות, חלוצה של מכבי חיפה לשעבר עשוי לפתוח על הספסל, כאשר במקומו ישוב ל-11 סרג'י גווארדיולה, שאחראי לשני השערים היחידים שכבשה ויאדוליד העונה, עם גול ובישול.

אתלטיקו מדריד – ויאריאל (17:00)

הקבוצה של דייגו סימאונה פתחה את הליגה בסערה עם 1:6 מהדהד על גרנאדה, אך דווקא נגד העולה החדשה הואסקה לא הצליחה למצוא את הרשת ושמטה נקודות ראשונות. מנגד, הצהובים גברו 1:3 על אלאבס ויגיעו נחושים להמשיך במומנטום כדי לשמור על מקומם בצמרת.

אתלטיקו תחסר את חוסה מריה חימנס שעדיין לא החלים מקורונה, כשגם שימה ורסאליקו ייעדר בשל פציעה. השאלה המעניינת ביותר היא במי יבחר סימאונה כחלוץ מרכזי, לואיס סוארס או דייגו קוסטה. האורוגוואי נכנס במקום הספרדי ביום ראשון האחרון ורשם צמד ובישול תוך פחות מחצי שעה של משחק, אך לא הצליח לכבוש בבכורה שלו בהרכב ביום רביעי ועשוי להמתין שוב על הספסל. המאמן אמר כי בהמשך, הוא לא פוסל לשלב אותם יחד: "בטוח הם יהיו על המגרש ביחד מתישהו. אחד חלוץ רחבה והשני עושה יותר תנועה לאגפים".

לואיס סוארס | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי