בנזמה רשם ציון דרך ענק, ויניסיוס זכה למחמאות: "הוא הקילר כרגע"

קארים בנזמה | Antonio Villalba/Real Madrid via Getty Images

הצרפתי הגיע ל-250 שערים בריאל הקשר שזכה למחמאות: "אמשיך לעבוד קשה כדי לכבוש יותר". הבלאנקוס לא הרשימו גם ב-0:2 על לבאנטה, זידאן לא מודאג: "קורטואה הצטיין? הוא חלק מהקבוצה". בספרד נכתב: "יודעת לסבול"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד רשמה אתמול (ראשון) ניצחון ליגה שלישי ברציפות ויצאה לפגרת הנבחרות בטעם טוב אחרי 0:2 על לבאנטה בחוץ על אף מכת הפציעות, אך לזינדין זידאן יש הרבה חומר למחשבה שכן היכולת של קבוצתו לא משתפרת. שני גיבורי המשחק היו ויניסיוס ג'וניור שזכה לצ'אנס בהרכב וכבש לראשונה בתקופתו במועדון בשני משחקי ליגה ברציפות, וכן השוער טיבו קורטואה ששוב שמר על שער נקי, בפעם השלישית העונה והשביעית בעשרת משחקי הליגה האחרונים.

קארים בנזמה ששבר בצורת וכבש את שער הבכורה שלו העונה, בתוספת הזמן, רשם ציון דרך ענק עם שערו ה-250 במדי ריאל מדריד (517 הופעות). החלוץ הצרפתי הוא הכובש החמישי בטיבו של המועדון כשרק קרלוס סנטיאנה (290 שערים), אלפרדו די סטפנו (304 שערים), ראול (323 שערים) וכריסטיאנו רונאלדו (450 שערים) לפניו. הצרפתי קיבל כמיטב המסורת חולצה מיוחדת לרגל האירוע. "שער אחד (שערו הראשון העונה), שלוש נקודות ו-250 (שערים במועדון)", כתב החלוץ ברשתות החברתיות.

זידאן, כהרגלו, לא מתרגש מהביקורות: "סבלנו במשחק הזה. היו לנו הזדמנויות במחצית השנייה לגמור עניין ואז המשחק היה שונה. אני נשאר עם תחושות טובות כי זכינו בשלוש נקודות ולא ספגנו, אבל ברור שחסר לנו משהו גם בהגנה וגם בהתקפה, אנחנו לא משחקים בצורה מושלמת. אני מאושר מהמאמץ. בכדורגל מומנטום מתהפך. אני תמיד נשאר עם הדברים החיוביים".

על ויניסיוס: "הוא כבש היום (אתמול) מה עוד אוכל לבקש ממנו. הוא עובד קשה כל הזמן ומשתפר, עליו להיות מאושר. אני לא מתכוון לדבר על ההחמצות, אני מתרכז בחיובי, בשער הנפלא שלו".

כשנשאל על האם הוא מודאג מכך שקורטואה הוא השחקן הטוב בקבוצה בינתיים ענה: "אני לא מודאג, זה מה שקורה כשאתה לא מצליח לשלוט קרוב ל-90 דקות. קורטואה הוא חלק מהקבוצה והוא הציל אותנו בצורה נפלאה, אבל זה מה שתפקידו לעשות ואלה הציפיות ממנו".

ויניסיוס עצמו אמר: "אני שמח על השער והמשחק של הקבוצה, זה נורמלי לסבול קצת יותר מחוץ לבית ובפתיחת העונה, כעת עלינו לנוח. הטמפרטורה הייתה חמה ולבאנטה קבוצה טובה. ברור שחסר לנו קצב. אני בטוח שנהיה טובים יותר אחרי פגרת הנבחרות. אני ממשיך לעבוד קשה כדי לעזור לכבוש יותר שערים".

זינדין זידאן. לא מודאג | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

"לאחר שעה של כדורגל טוב, ריאל הרגישה איך לבאנטה הפכה לבאיירן מינכן לפתע והבלאנקוס הפקידו את עצמם בידי קורטואה הנפלאה", נכתב ב"מארקה". בשער העיתון הייתה הכותרת "יודעת לסבול – ויודעת לנצח". ב"אס" הכותרת התייחסה למצב בטבלה: "מוליכה", נכתב. "ריאל סבלה אבל היא במקום הראשון". מי שזכה למחמאות גדולות הוא לוקה מודריץ': "תסתכלו על הכדורגל שלו ועזבו את תעודת הזהות. האם אתם בטוחים שהוא לא יאריך את חוזהו בשנה נוספת? הדקות הטובות ביותר של ריאל הן בהובלתו. הקצב, האינטיליגנציה והרצון שלו לעזור התקפית והגנתית", נכתב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי