מודריץ': "שמח שמסי נשאר בבארסה. לא דיברו איתי על חוזה חדש"

לוקה מודריץ' מול ליאו מסי | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

הקשר בן ה-35 חולם לפרוש בברנבאו אך מבהיר: "לא אהווה בעייה או נטל על המועדון או על המאמן". הוא לא מאוכזבה מכך שהארגנטינאי לא עזב: "שמח לשחק נגד הטובים ביותר, זה טוב לליגה". לונין חיובי לקורונה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לוקה מודריץ' סיים את העונה שעברה נפלא והיה אחד השחקנים החשובים של ריאל מדריד בדרך לזכייתה באליפות. כך גם היה במהלך הניצחון 0:2 על לבאנטה ביום ראשון שהיה השלישי ברציפות של האלופה. הקשר בן ה-35 שהגיע לסנטיאגו ברנבאו בקיץ 2012, כנס לשנה האחרונה שלו במועדון ובספרד כבר נכתב כי הבלאנקוס חייבים להשאיר את הנכס הקרואטי. בינתיים הוא סיפק ראיון מקיף לתוכנית הרדיו "אל פרטידזו" וניתח את מצב קבוצתו עם התייחסות גם לברצלונה.

בראש ובראשונה מודריץ' הבהיר כי הוא רוצה לפרוש בריאל: "אני רוצה להישאר כאן אבל זה לא תלוי בי אלא במועדון. תלוי מה המאמן רוצה והאם ימשיכו לראות בי שחקן חשוב או לא. השאיפה שלי היא לפרוש כאן, כמובן שאני רוצה חוזה חדש, אך לא אהווה בעייה או נטל עבור המועדון והמאמן. יש לי קשר טוב עם המועדון ואני בטוח שאגיע להסכם. אני מרגיש בבית, אני כבר תשע שנים כאן. אני לא אוהב לדבר על השערות. טרם שוחחתי עם פלורנטינו פרס על כך".

המשכיותו של ליאו מסי בברצלונה: "אני שמח שמסי נשאר, זה טוב עבור הליגה. לא דיברנו על זה האמת. אני תמיד רוצה לשחק נגד הטובים ביותר".

לוקה מודריץ' חוגג אליפות. חולם לפרוש בריאל מדריד | Helios de la Rubia/Real Madrid via Getty Images

על אדן הזאר שסובל מפציעות רבות ובעונה אחת בריאל החמיץ יותר משחקים מאשר בכל תקופתו בצ'לסי, ענה: "זה לא מצב נוח בשבילו, הוא היה שחקן מדהים ורצה להראות גם בריאל שהוא אחד הטובים בעולם ואני בטוח שזה יקרה. חבל שהפציעות עצרו אותו, אבל הוא עוד יראה למה הוא מסוגל. לא לחינם ריאל שילמה עליו כל כך הרבה כסף".

הקרואטי שיתף פעולה זמן רב עם גארת' בייל, גם בטוטנהאם, וכעת קשר הכנף הוולשי חזר לספרס בטונים צורמים. "הוא בחור ביישן, דומה לי. מה שאומרים עליו לא הוגן, שופטים את התקופה האחרונה שלו, אבל הוא עשה דברים מרשימים. מעולם לא היו לו בעיות עם מישהו בחדר ההלבשה. הוא נהדר, דיבר ספרדית אבל לא היה צריך להתראיין, הוא התבדח בחדר ההלבשה".

על הביקורות ומערכת ה-VAR: "כשמדברים על ריאל, יש ביקורת חסרת טעם. כל ההחלטות היו נכונות. כאשר ה-VAR פועל נגדנו – אף אחד לא מדבר". על ויניסיוס: "הוא אכן מבקיע הרבה שערים באימונים. הוא הראה זאת נגד לבאנטה. יש לו כישרון עצום והוא פשוט צריך להמשיך לעבוד שוב ושוב כל יום".

לוקה מודריץ' עם גארת' בייל | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

בנושא אחר, הבלאנקוס קיבלו חדשות לא טובות כאשר השוער השני, אנדריי לונין, נמצא חיובי לקורונה במהלך בדיקות שעבר עם נבחרת אוקראינה. השחקן ייכנס לבידוד כמובן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי