עוד מכה לוויאריאל: פארחו ייעדר כחודש ויחמיץ את מכבי תל אביב

דני פארחו | Alejandro Rios/DeFodi Images via Getty Images

אחרי ג'רארד מורנו ופרוויס אסטופיניאן, הקשר הצטרף לרשימת הפצועים ולא יעמוד לרשותו של אונאי אמרי במשחק נגד הצהובים בשלב הבתים של הליגה האירופית

(גודל טקסט)

ויאריאל פתחה את העונה מצוין וצברה כבר 11 נקודות בשישה מחזורים, שהביאו אותה למקום השני בטבלת הליגה הספרדית, אך ממשיכה לסבול מחוסר מזל: דני פארחו הפך אתמול (שני) לשחקן השלישי שמצטרף לרשימת הפצועים בשבוע האחרון לאחר שהמועדון הודיע כי הוא ייעדר כחודש בעקבות פציעה במפשעה, דבר שנוגע ישירות למכבי תל אביב: הקשר לא יהיה כשיר למפגש עמה בעוד כשבועיים.

רק ביום ראשון האחרון כבש פארחו את שער הניצחון של ויאריאל ב-1:2 על ולנסיה, הקבוצה שיחק בתשע השנים האחרונות. הקשר מצטרף לג'רארד מורנו, מלך השערים של "הצוללת הצהובה" בעונה שעברה, שצפוי אף הוא להיעדר נגד מכבי תל אביב בעקבות פציעת שריר שספג במהלך פגרת הנבחרות האחרונה. מאותה סיבה, גם המגן השמאלי פרוויס אסטופיניאן בספק גדול למשחק נגד קבוצתו של גאורגיוס דוניס במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית.

שלושת השחקנים יחמיצו את המשחקים נגד סיבאספור וקרבאח באירופה ולא יעמדו לרשותו של המאמן אונאי אמרי כשוויאריאל תפגוש את קאדיס, ויאדוליד וחטאפה בליגה המקומית. למשחק השני בין מכבי תל אביב לספרדים, פארחו, מורנו ואסטופיניאן כבר צפויים לחזור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי