לא לזה הוא פילל: שון וייסמן הוחלף בדקה ה-23

שון וייסמן | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

החלוץ הישראלי של ויאדוליד קיווה לחגוג שער בכורה, אך מאמנו בחר "להקריב" אותו לאחר שהקבוצה נותרה בעשרה שחקנים ובסיום היא נוצחה 2:0 על ידי אלאבס, צנחה למקום האחרון והיא עדיין בלי ניצחון

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

שון וייסמן בוודאי ציפה לכבוש היום (ראשון) את שער הבכורה שלו במסגרת המחזור השביעי בליגה הספרדית, אך לצערו הוא הוחלף כבר בדקה ה-23 וזאת לאחר שהמגן השמאלי נאצ'ו מרטינס ספג כרטיס אדום ו-ויאדוליד נותרה בעשר שחקנים במשחק הביתי מול אלאבס, שלא השכילה לנצל את המתנה והחמיצה פנדל מרגליו של לוקאס פרס.

בשלב הזה, סרחיו גונסאלס, מאמן ויאדוליד, החליט "להקריב" את וייסמן ההתקפי לטובת הכנסתו של שחקן הגנה בדמותו של ראול גרסיה הוותיק וכאמור הישראלי היה זה ששילם את המחיר. זו הייתה הופעתו השישית של וייסמן עד כה בליגה הספרדית והוא כאמור טרם מצא את הרשת. אולי במחזור הבא, דווקא במשחק החוץ מול ויאריאל החזקה.

בדקה ה-55 בא לידי ביטוי היתרון המספרי של אלאבס, שעלתה לירון מרגליו של תומאס פינה הוותיק שבעט לחיבורים מתוך הרחבה ונעץ את הראשון שלו העונה. בורחה סאיינס המחליף בן ה-19 הכפיל (85) וקבע 0:2 בסיום. אחרי שבעה מחזורים, ויאדוליד ניצבת במקום האחרון הטבלה עם שלוש נקודות ועדיין בלי ניצחון. האורחת, שתארח במחזור הבא את ברצלונה גדולה, רשמה ניצחון שני העונה ובמאזנה שבע נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי