האוהדים תמכו, מאמן ויאדוליד הגיב לסערת החילוף של וייסמן

שון וייסמן | Eric Alonso/Getty Images

ויאדוליד עדיין במקום האחרון לאחר שבעה מחזורים, המאמן חשף מדוע החליף את החלוץ הישראלי בדקה ה-23: "לסרג'י יש משחק גובה יותר טוב"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

זו לא העונה של ויאדוליד עד עתה. הקבוצה של שון וייסמן מדורגת במקום האחרון בטבלה עם שלוש נקודות בלבד משבעה משחקים, והיא היחידה בליגה פרט להואסקה שטרם הצליחה לנצח העונה. אתמול (ראשון) רשמה הקבוצה עוד הפסד מאכזב, 2:0 נגד אלאבס בביתה, החוסה סוריה. המאמן סרחיו גונזאלס אמנם לא מרגיש את כעסו רועד אך הודה שזה הרגע הקשה ביותר שלו בקבוצה.

סרחיו אמר: "אני מודאג מאוד, היינו ראויים להרבה יותר נקודות. אנחנו במצב מאוד שברירי, רגע של חולשה, הכרטיס האדום שיבש לנו את כל התוכניות. ראיתי הרבה חוסר אונים, יותר מאשר חוסר רצון או גישה. ניסינו לעשות כמה שיותר. לא יכול להיות שיש לנו טעויות קשה כאלה בהגנה כל הזמן בפעולות קלות. עלינו להשתפר".

וייסמן היה זה ששילם את המחיר על הכרטיס האדום כשהוחלף בדקה ה-23. חלוץ נבחרת ישראל טרם הצליח לכבוש בקבוצתו החדשה כמובן. סרחיו הסביר: "גווארדיולה (סרג'י) נותן לנו יותר במשחק האוויר והגבוה, שון נותן לנו פחות כי הוא לא גבוה כמוהו. לאלאבס יש הגנה פיזית". אחד האוהדים כתב בתגובות למשחק: "הדרך בה סרחיו מטפל בוויסמן היא המצערת ביותר שראיתי עם שחקן מזה שנים". "לא היה לו זמן להראות שום דבר, הוא היה הקורבן", נכתב ב"אס".

שון וייסמן | Eric Alonso/Getty Images

החלוץ זכה לגיבוי מאוהד ויאדוליד, אוסקר פלנו שמו, שכתב בטוויטר: "תתעודד וייסמן, הישאר אמיץ. אתה לא יודע לאן הגעת. כששחקן כמו סרג'י גווארדיולה משחק לפני, רק סרחיו ומעריציו יכולים להבין את זה. אני איתך. אתה עוד תיתן לנו הרבה סיבות לשמוח, קראק".

"זה לא נראה כמו צירוף מקרים, זו בעיה עמוקה. אף שחקן, לא בהגנה ולא בהתקפה, לא עומד בציפיות שנוצרו. אפילו לא פביאן אוריאנה, השחקן הטוב ביותר של אייבר אשתקד", נכתב ב"מארקה". "ויאדוליד שוקעת, אלאבס נולדה מחדש", נכתב ב"אס", שם נטען אפילו שמעמדו של המאמן בסכנה.

אוהד ויאדוליד מצייץ | צילום מסך: טוויטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי