בתוך כשנה: ערך השוק של אדן הזאר צנח ב-50%

אדן הזאר | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

הנסיגה של הבלגי על כר הדשא באה לידי ביטוי גם במספרים: לפי אתר Tranfermarkt, שוויו של הקשר עמד על 120 מיליון יורו בסוף 2019 וכיום עומד על 60 בלבד. יצליח לשקם את עצמו?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מה יהיה עם אדן הזאר? הקשר הבלגי של ריאל מדריד טרם שיחק בעונת 2020/21 וממשיך להצדיק את היותו אחד הפלופים הגדולים של ריאל מדריד בשנים האחרונות. זה מצחיק, כי השחקן הוא האחרון שהיא אמור להיות רכש כושל לאחר שהגיע בתום שנים נהדרות בצ'לסי, אבל מאז שהגיע לבלאנקוס תמורת 100 מיליון יורו בתחילת עונת 2019/20 – הוא בעיקר פצוע.

כששיחק הוא הראה פה ושם ניצוצות, ובמועדון מבירת ספרד עדיין מאמינים בו. אם הוא יצליח לשחזר את היכולת האמיתית שלו אין ספק שהוא יהיה תוספת סופר משמעותית אולי בדרך לאליפות שנייה ברציפות עבור ריאל, שניצחה 1:2 את ברצלונה בשבת האחרונה.

כעת נחשף באתר המוערך Transfermarkt, אשר מעריך את שווי השוק של כדורגלני העולם, כי שוויו של הזאר בן ה-29 ירד בלא פחות מ-50% בשנה האחרונה – מ-120 מיליון יורו ועד ל-60 מיליון יורו כיום. פשוט צניחה עצומה, שמראה כמה עד כה הוא מהווה כישלון.

אדן הזאר | Peter Powell/PA Images via Getty Images

מאז הגיע, הבלגי רשם בסך הכל 16 הופעות ליגה במדי ריאל מדריד (כולן בעונה הקודמת כאמור), סיים 90 דקות רק ארבע פעמים מתוכן והחמיץ בכל המסגרות 28 משחקים. רק פעם אחת הוא מצא את הרשת בכל התקופה הזו, כאשר כבש מול גרנאדה במחזור השמיני של העונה הקודמת – לפני יותר משנה (חמישי באוקטובר 2019).

מחר הזאר צפוי לחזור לסגל ריאל מדריד במשחק ליגת האלופות מול מנשנגלדבאך ועשוי לקבל דקות ראשונות העונה, אם יעלה מהספסל. הקשר חייב לשקם את הקריירה שלו, להתחיל לשחק באופן רציף ולחזור להיות השחקן שכולנו זוכרים מהפרמיירליג בכדי שלא ימשיך להידרדר מבחינה אישית, ומעבר לכך – אם הבלאנקוס יקבלו את הזאר במיטבו, מדובר בחיזוק הכי טוב שאפשר לעשות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי