ברתומאו: "טוב שמסי כעס, זה מראה שהוא רוצה להישאר בברצלונה"

ליאו מסי, ג'וזפ ברתומיאו
ליאו מסי, ג'וזפ ברתומיאו | MANU FERNANDEZ,LLUIS GENE/AFP via Getty Images

נשיא הבלאוגרנה התייצב למסיבת עיתונאים, הבהיר כי לא יתפטר והתייחס לראשונה לאירוע מול הפרעוש: "היה לו סעיף שהוא לא מימש. אני חושב שהשנה נחזיר לעצמנו את האליפות והכי טוב בשבילו יהיה לפרוש בקאמפ נואו"

(גודל טקסט)

כל עוד זה תלוי בו, הוא לא הולך לשום מקום: ג'וזפ ברתומאו, נשיא ברצלונה שעומד בפני הצבעת אי אמון, הבהיר אמש (שני) במסיבת עיתונאים כי אין בכוונתו להתפטר.

ברתומאו לא התייחס להצבעה המתוכננת להיערך כדי להדיחו בחודש הבא (ככל הנראה ב-15 וב-16 בנובמבר, ייתכן שכבר בשבוע הבא), אבל טען שהיא "תמוהה" ושמעולם לא עלה הרעיון שהוא יתפטר.

אבל עם כל הכבוד לבחירות, כולם רצו לשמוע מה יגיד ברתומאו על ליאו מסי לאור אירועי הקיץ האחרון. כזכור, "הפרעוש" כבר ביקש רשמית לעזוב, אבל לא קיבל מברצלונה את השחרור ובהחלט ייתכן שהוא בשנתו האחרונה בקבוצה בה גדל בשל העובדה שחוזהו יסתיים בקיץ הקרוב.

על מסי אמר ברתומאו ששבר שתיקה ארוכה: "לא התייחסתי לנושא כי רצינו שמסי יהיה חלק מהפרויקט החדש שנבנה בברצלונה, אבל אעשה זאת עכשיו כי מסי הוא הקפטן שלנו. האשימו אותי בכך שאילצתי את מסי לעזוב כדי לחסוך בכסף, אבל זה ממש לא נכון. טוב שמסי כעס באותה תקופה, כי זה אומר שיש לו עוד אמביציה ורצון להישאר פה – חשוב להזדהות ולהבין אותו".

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

על סעיף השחרור של מסי: "כולנו כעסנו באותם ימים, אבל צריך להבין שיש חוזה ושעל כולנו לכבד אותו. היה לו סעיף שחרור עד ה-10 ביוני, אז זה הדד-ליין שהוא צריך להודיע שהוא עוזב, אבל הוא לא עשה זאת. אני מקווה שהוא יפרוש בקאמפ נואו, זו האופציה הכי טובה עבורו".

עוד אמר הנשיא: "מעולם לא חשבתי להתפטר בגלל מה שקרה עם ליאו מסי. הרעיון היה לבנות את הפרויקט סביבו, אבל קודם כל צריך לצרף את המאמן הנכון, שחקנים צעירים וסביבם שחקנים ותיקים שיובילו – כמו מסי. אני חושב שהשנה אנחנו נחזיר לעצמנו את האליפות".

בברצלונה גם ניצלו את מסיבת העיתונאים כדי שהנשיא יתייחס לנושא ה-VAR שהטריד את המועדון השבוע: "אנחנו ננתח את המקרים האחרונים ונעשה את מה שנוכל כדי להגן על ברצלונה. אנחנו רוצים מערכת שיפוט הוגנת עם תוצאות הוגנות ואנחנו נבקש מההתאחדות הספרדית לפעול בשקיפות. ביקשנו לשמוע את הקלות השופטים בקלאסיקו וכך גם ממשחקים קודמים, כי כמו שאמר המאמן רונאלד קומאן – לא ייתכן שבכל משחק מחליטים אחרת. במשחק אחד זה פנדל ובמשחק אחר זה לא, אלו דברים שמכירעים משחקים".

ברתומאו גם נשאל על המו"מ לקיצוץ שכר השחקנים: "אני חושב שזה יסתיים בצורה טובה. גם בשולחן המו"מ, כולם פועלים לטובת ברצלונה וכדי לשמור על עתיד המועדון. המועדון צריך להתרגל להכנסות נמוכות הרבה יותר ואנחנו לא יודעים מה צופן העתיד, אם הליגה לא תיעצר שוב…רבים שואלים אותנו מדוע אנחנו עדיין בקבוצה וזו בדיוק התשובה, כדי להתגבר על חוסר הוודאות ששוררת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי