בנזמה שוחח עם ויניסיוס ושלח מסר למבקרים

קארים בנזמה | Marius Becker/picture alliance via Getty Images

סערת הווידאו בו הצרפתי מבקש ממנדי לא למסור לברזילאי המשיכה להעסיק את ספרד, אלא שבאימון בצהריים החלוץ ניגש לקשר והסדיר את העניינים. עוד קודם שלח מסר מעורפל באינסטגרם. וגם: הזאר בתמונת ההרכב לשבת

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

קטע הווידאו שבו נראה קארים בנזמה כשהוא מבקש מפרלאן מנדי לא למסור לוויניסיוס, במחצית המשחק נגד מנשנגלדבאך, המשיכה להסעיר את ספרד גם הבוקר (חמישי). העיתונאים במדריד הקדישו תשומת לב רבה לנושא הסכסוך בין השניים, כאשר בכותרת ה"מארקה" נכתב: "ויני מייאש את בנזמה". בכל מקרה, לאחר שעות מתוחות, השניים נפגשו באימון בוולדבבאס וליבנו את הדברים בארבע עינים. הצרפתי ניגש אל עבר השחקן הצעיר והשניים השאירו את המחלוקת מאחור.

עוד קודם, אתמול במהלך היום נחשפו קטעים נוספים, שבהם בנזמה ממשיך לבקר את הברזילאי ואומר למנדי: "הוא לא עושה שום דבר עם היגיון". בהמשך לאותה שיחה בין הצרפתים, שדיברו בשפה שלהם כדי שחברם לקבוצה לא יבין, החלוץ לא מסר לוויניסיוס כדור אחד במחצית השנייה.

בינתיים, ב"אס" פורסם כי בסביבתו של בנזמה הכחישו את הדברים בתוקף וטענו כי החלוץ התנהג בצורה נהדרת כלפי ויניסיוס בשנתיים האחרונות, עזר לו להתפתח כשחקן וכאדם בתוך המועדון. "לא סביר שיתקפו את קארים עכשיו בגלל הקלטה שהקולות מעורבבים ומבולבלים בה. המשפט הזה לא נאמר למנדי על ידי קארים", מסרו מקורביו של השחקן לעיתון הספרדי.

ויניסיוס ג'וניור | Lars Baron/Getty Images

בנזמה עצמו שלח מסר מעורפל משהו, כשלא ברור האם מטרתו הייתה להגיב לפרשייה או לעקוץ את המבקרים על רקע ציוני הדרך המרשימים שרשם ב-2:2 נגד גלדבאך. כך או כך, הצרפתי כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "הכלבים נובחים ומספר 9 עובר".

עוד באותו עניין, ב"מארקה" פורסם טור דעה שבו הכותב מצדד בבנזמה וקורא לברזילאי להפנים את הביקורת כלפיו: "הדבר הכי גרוע זה לא מה שנאמר, אלא הסיכוי שזה נכון ו-ויניסיוס אכן עושה מה שהוא רוצה על הדשא ללא כל היגיון. אם הייתי במעגל הקרוב אליו, הייתי מייעץ לו להקשיב לקארים וללמוד".

בנושא אחר: בספרד נכתב כי אדן הזאר ערך אימון מלא, יקבל דקות משמעותיות נגד הואסקה בשבת ואף נשקל שילובו ב-11. הבלגי, שעלה מהספסל במשחקו הראשון העונה ועזר לקבוצה בקאמבק המאוחר שלה, לא מרגיש בכאבים ובקבוצה רוצים שיסיר עוד חלודה לקראת המשחק הקריטי נגד אינטר באמצע השבוע. מעבר לכך, ב"מארקה" צוין כי זינדין זידאן עדיין לא היה יכול ליהנות מטריו התקפי שכולל את הזאר, בנזמה ומרקו אסנסיו. הם מעולם לא פתחו יחד ב-11.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי