הזאר כבש אחרי 392 ימים, ריאל ניצחה 1:4 את הואסקה

ריאל מדריד חוגגים | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

לפני אינטר: הבלאנקוס התפוצצו על הואסקה החלשה. הכוכב בלגי שבר בצורת ארוכה עם שער אדיר בדקה ה-39, בנזמה כבש צמד ובישל לואלוורדה, פריירו רק צימק. ב-22:00 ברצלונה מגיעים לאלאבס

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגה הספרדית נפתח אמש, עם הניצחון של קאדיס על אייבר, ומשחקי השבת נפתחו במשחק של ריאל מדריד מול הואסקה העולה החדשה. סביליה המשיכה את התקופה הרעה שלה והפסידה 2:1 לאתלטיק בילבאו, אתלטיקו גברה 1:3 על אוסאסונה וב-22:00, אלאבס תארח את ברצלונה.

אלופת ספרד הגיעה למשחק לאחר תיקו 2:2 מאכזב נגד בורוסיה מנשנגלדבאך בליגת האלופות, וביום שלישי תפגוש את אינטר לקרב אדיר. דני קרבחאל נעדר מהסגל בעקבות פציעה בברך, רפאל וארן, ויניסיוס ג'וניור, טוני קרוס ורפאל וארן פתחו את המשחק על הספסל. מנגד, הקבוצה האורחת, הואסקה, הגיעה למשחק כשהיא עדיין ללא ניצחון בליגה הספרדית העונה, ורשמה חמישה תוצאות תיקו ושני הפסדים עד כה.

המארחת פתחה את המשחק באיטיות ודווקא המדורגת 18 בטבלה הגיעה למצבים, אך בדקה ה-39, פדריקו ואלוורדה מסר לאדן הזאר כדור במרכז המגרש, הבלגי שחרר בעיטה מדהימה מ-25 מטרים ברגל שמאל שלא השאירה לשוער שום סיכוי. 0:1 לריאל מדריד. הכוכב שנרכש ב-100 מיליון יורו בעונה שעברה, החלים מפציעה להופעת בכורה בהרכב, ושבר בצורה ארוכה כשכבש לראשונה אחרי 392 ימים. השער האחרון שלו היה ב-10 למאי, 2019! אז הבלאנקוס ניצחו את גרנאדה 2:4.

רגע לפני הירידה למחצית, לוקאס ואסקס הרים כדור נפלא מצד ימין לקרים בנזמה, שעצר את הכדור על החזר ושחרר בעיטה חזקה מקרוב. 0:2 לריאל מדריד. החלוץ הצרפתי שחווה פתיחת עונה לא כל כך טובה, עלה לכותרות מוקדם יותר השבוע לאחר שנתפס מתעמת עם חברו לקבוצה, ויניסיוס.

בפתיחת המחצית השנייה הבלאנקוס שמרו על המומנטום, ובדקה ה-54, אחרי התקפה מתפרצת נהדרת, קרים בנזמה ניצל ריפיון בהגנה, מצא את פדריקו ואלוורדה בצד ימין של הרחבה, שלח כדור רוחב שטוח והקשר הצעיר שחרר בעיטה אדירה לפינה הרחוקה. 0:3 לריאל מדריד. לאחר מכן המארחת הורידה את הרגל מהגז, זידאן ערך ארבעה חילופים, ובדקה ה-75, רפאל מיר ניצל שגיאה בהגנה, הרים כדור נפלא ומצא את דויד פריירו שדחק את הכדור לרשת. הואסקה מצמקת ל-3:1. בדקה ה-91, התקפה שהתחילה בקרים בנזמה נגמרה בצמד ומשחק נפלא של הצרפתי. מרסלו הרים כדור מאגף שמאל, רודריגו הוריד והחלוץ גלגל בקלילות מקרוב. 1:4 לריאל מדריד בסיום.

בזכות הניצחון, הבלאנקוס חוזרים למקום הראשון בטבלה עם 16 נקודות ליגה, ובמרחק 2 נקודות מריאל סוסידאד במקום השני, השחקן המצטיין, קרים בנזמה, העלה את מאזנו לשלושה שערים העונה בליגה הספרדית.

בנזמה והזאר. משחק נהדר לצמד. | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

אתלטיק בילבאו – סביליה 1:2

הקבוצה מאנדלוסיה במשבר אמיתי, ואחרי שישה משחקים מדורגת רק במקום ה-14 המעליב עם יחס שערים 6:6. חניכיו של ז'ולן לופטגי רשמו הפסד שלישי ברציפות ומשחק רביעי בליגה ללא ניצחון. ההתחלה דווקא הייתה נהדרת כאשר יוסוף אן נסירי כבש בדקה התשיעית מבישול של לוקאס אוקמאפוס, אך אתלטיק בילבאו לא ויתרה והשיגה מהפך הירואי, לא פחות, ברבע השעה האחרונה.

בדקה ה-76 לאחר כדור קרן איקר מוניאין בעט בוולה מהאוויר וקבע 1:1. ארבע דקות לסיום הגיע שער ענק שקבע את התוצאה הסופית. אויאן סאנסט הצעיר בן ה-20 התגנב מאחורי ההגנה ובעט מהאוויר אחרי הרמה של איניאקי וויליאמס. "האריות" עדיין עם מאזן שלילי העונה של שלושה ניצחונות מול ארבעה הפסדים.

אוסאסונה – אתלטיקו מדריד 3:1

אתלטיקו מדריד נשארה הקבוצה היחידה בליגה שלא רשמה הפסד העונה בליגה, כאשר ניצחה 1:3 במשחק חוץ אצל אוסאסונה. ז'ואאו פליקס כבש את הראשון בפנדל בדקה ה-43 לאחר שוויטולו הופל ברחבה. הפורטוגלי קיבל בדקה ה-48 הזדמנות להכפיל מהנקודה הלבנה אחרי נגיעת יד של אוייר, אך בעט כדור חזק לקורה. הכוכב הצעיר לא התרגש ובדקה ה-69 הכפיל בבעיטה יפה מ-16 מטר לחיבור. אוסאסונה הצליחה לצמק בדקה ה-80 בעזרת נגיחה של באדימיר מחמישה מטרים. בדקה ה-89 לוקאס טוריירה סגר את הסיפור עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה.

הקבוצה של דייגו סימאונה עלתה למקום השלישי ונמצאת במרחק שתי נקודות מהמוליכה ריאל מדריד אך עם משחק חסר. ביום שלישי תתארח במוסקבה אצל לוקומוטיב במסגרת המחזור השלישי של ליגת האלופות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי