"הוא נראה כמו הזאר של צ'לסי". זידאן: זה היה כמו גמר

אדן הזאר, קארים בנזמה ומרקו אסנסיו חוגגים עם פדה ואלוורדה | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

אחרי השער הנפלא נגד הואסקה, הבלגי שפתח בהרכב לראשונה העונה זכה לשבחים ואמר: "מדרידיסטאס, זה בשבילכם. אני רוצה לשחק כמה שיותר ולקבל ביטחון". ציון דרך לראמוס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

כמה ריאל מדריד הייתה זקוקה לניצחון כזה. אחרי ה-2:2 נגד בורוסיה משנגלדבאך ורגע לפני משחק העונה שלה נגד אינטר בליגת האלופות – הבלאנקוס הציגו אולי את משחקם הטוב ביותר העונה וגברו 1:4 על הואסקה. זו הייתה רביעייה ראשונה של הבלאנקוס מאז פברואר, כשגברו 1:4 על אוסאסונה בחוץ. כוכב המשחק, כמובן, היה אדן הזאר שכבש את שערו הראשון במשחק במבצע נהדר, שהיה גם שערו הראשון מזה 392 ימים. לראשונה בתקופת זינדין זידאן שיחקו יחד מההתחלה קארים בנזמה, אדן הזאר ומרקו אסנסיו.

הזאר הנרגש, שזכה למחמאות גדולות בתקשורת, אמר לאחר המשחק: "מדרידיסטאס, זה בשבילכם. שמח לחזור עם שער, מקווה שנתראה בקרוב". על המשחק עצמו: "אני עייף, אבל אני רוצה לשחק יותר משחקים ולהחזיר את היכולת הטובה שלי. יש לנו משחק חשוב מאוד עוד שלושה ימים. אני שמח על הניצחון הזה. השער הזה נותן לי ביטחון נוסף. קיבלתי מסירה טובה, התקדמתי וכבשתי ברגל שמאל וזה עזר לנו לנצח".

"כשהוא מחייך, הוא עושה את ריאל מדריד שמחה", נכתב ב"מארקה". "כשהזאר בריא אי אפשר לעצור אותו. השער הראשון שלו העונה הגיע בתזמון נהדר וביטל את הואסקה. כל כך הרבה זמן הוא היה בין בית החולים לחדר כושר עד ששכחנו עד כמה הוא שחקן גדול. סוף סוף הוא עשה את המצופה ממנו – להיות מכריע". "הגיע הזאר של צ'לסי", נכתב בטור דעה ב"אס". "זה השחקן שגורם לפחד בקרב יריביו ולכבוד מחבריו לקבוצה. הוא מאפשר לך לחלום ובגדול".

זידאן אמר לאחר המשחק: "אני מרוצה, זה היה כמו גמר. היינו צריכים להבקיע שערים ולהשיג את הנקודות. זה לא היה משחק מושלם אבל טוב שכבשנו ארבעה שערים. אנשים אומרים שאנחנו לא כובשים, שאנחנו לא משחקים טוב. אנחנו רוצים להשתפר. המצב הזה מוזר (בלי קהל) ואנחנו צריכים אנרגיה. אני חושב שמלבד השער שספגנו – היריבה לא הגיעה למצבים, ולנו היו עוד הזדמנויות לכבוש". המאמן פרגן לפדה ואלוורדה: "אנחנו לא מופתעים, אנחנו יודעים למה הוא מסוגל, הוא מוסיף את השערים ומשתפר".

על הזאר: "בשער, הוא נכנס במרווח שהיה, כידרר ובעט היטב, היינו צריכים את זה כדי להיכנס למשחק. הוא עשה פעולות מעולות. אנחנו שמחים מהשער שלו וממה שעשה, הוא שמח (הבלגי לא חגג את השער) וכך גם חבריו. הוא מתקדם. לפני שלושה ימים הוא שיחק 20 דקות. הזאר משחק בצד שמאל ו-ויניסיוס מצטיין שם, אבל נראה איך נשלב את כולם".

הקפטן סרחיו ראמוס רשם ציון דרך ענק עם משחק הליגה ה-500 שלו, והוא מדורג במקום העשירי בין שיאני ההופעות בלה-ליגה בכל הזמנים. 461 ממשחקיו היו במדי ריאל (מדורג במקום הרביעי בצוותא עם קרלוס סנטיאנה) ועוד 39 הופעות במדי סביליה.

סרחיו ראמוס. ציון דרך ענק | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי