בסכנה: אוסקר גרסיה יפגוש את אלצ'ה במשחק על המשרה

אוסקר גרסיה | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

אקס מכבי תל אביב ומאמן סלטה ויגו הצליח לקחת רק שש נקודות מתוך 24 אפשריות בפתיחת העונה בלה-ליגה, ובספרד מדווחים שהמשחק ביום שישי עשוי להיות האחרון שלו על הקווים אם לא יביא ניצחון

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)

אוסקר גרסיה תמיד ייזכר לטובה במכבי תל אביב, כאיש שעמד על הקבוצה והחזיר לצהובים את תואר האליפות בעונת 2012/13 אחרי עשור שחון. לאחר מכן הוא חזר לקבוצה לקדנציה שנייה וקצרה במיוחד בתחילת עונת 2014/15, אך עזב עוד לפני שהליגה יצאה לדרך.

בדיוק לפני שנה (4 בנובמבר 2019) הוא מונה למאמן סלטה ויגו אחרי שעבר בתווך בווטפורד, זלצבורג, סנט אטיין ואולימפיאקוס – אך ייתכן כי הקדנציה שלו בקבוצה הספרדית תסתיים בקרוב. מתחילת העונה, הקבוצה הצליחה לנצח רק פעם אחת בשמונה מחזורים, צברה שש נקודות בלבד ולא ניצחה כבר שישה משחקים ברציפות. כעת, היא ממוקמת במקום ה-17 בטבלה ועשויה לרדת אל מתחת לקו האדום אם לבאנטה לא תפסיד במשחק החסר שלה.

ביום שישי מחכה לסלטה ויגו ואוסקר משחק מול אלצ'ה מהמקום העשירי, ובספרד מדווחים כי המשחק הזה יהיה "משחק על המשרה" עבור המאמן, שנמצא בסכנת פיטורים. בתקשורת הספרדית בטוחים כי גרסיה יפוטר אם לא ישיג ניצחון. הוא הצליח להשיג רק אחד כזה בעצם לא רק מתחילת העונה הנוכחית, אלא ב-15 המשחקים האחרונים בליגה והמצב נראה רע, על אף שלאחר המשחק האחרון (הפסד 4:1 לריאל סוסיאדד) הוא הצהיר שהוא מרגיש שיש ביכולתו לשנות את המצב.

אוסקר גרסיה | Octavio Passos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי