Sport1 Banner

אתלטיקו מדריד מתחזקת: ג'ופרי קונדוגביה חתם רשמית

ג'פרי קונדוגביה | BSR Agency/Getty Images

הקשר האחורי בן ה-27 יצטרף לקבוצה של דייגו סימאונה בתמורה ל-15 מיליון יורו ויהיה מחליפו של תומאס פארטיי שנמכר לארסנל

(גודל טקסט)

המחליף של תומאס פארטיי: דייגו סימאונה הצליח לחזק את מרכז השדה שלו כפי שרצה. ג'ופרי קונדוגביה, קשרה של ולנסיה (27), מצטרף לקולצ'ונרוס בתמורה ל-15 מיליון יורו. הקשר חתם עד לתום העונה הנוכחית עם אופציה לשלוש עונות נוספות. משום שארסנל שילמה את סעיף השחרור של פארטיי ביום האחרון של חלון ההעברות, לאתלטיקו הייתה אפשרות להתחזק בשחקן נוסף למשך חודש.

"אופרת הסבון הסתיימה", נכתב ב"מארקה". תחילה המחשבה הייתה שהשחקן יגיע בהשאלה אך שתי הקבוצות סיכמו לבסוף על תנאים אחרים. קונדוגביה, שהגיע לוולנסיה בקיץ 2017, כבר עבר את הבדיקות הרפואיות במדי קבוצתו החדשה. הוא יהיה חלק מהסגל העמוס יחד עם לוקאס טוריירה, הקטור הררה, מרקוס יורנטה, קוקה וסאול.

קונדוגביה לא נכלל בסגל בשלושת המחזורים האחרונים אך קודם לכן פתח בהרכב והשלים 90 דקות בכל אחד מחמשת המחזורים הראשונים. הוא רצה לעזוב את הקבוצה בקיץ וכעס שלא קיבל אישור להצטרף לאתלטיקו עוד קודם.

השחקן, בשיחה יחד עם הקפטנים, האשים את אניל מורתי במצב המקצועי הקשה של הקבוצה והיה אמור להיענש. למעשה ולנסיה, שנפרדה בין היתר גם מדני פארחו ופרנסיס קוקלאן – ממשיכה במכירת החיסול שלה.

עוד באותו נושא: דייגו סימאונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי