ולנסיה קיבלה שלושה פנדלים והביסה 1:4 את ריאל מדריד

קרלוס סולר, סרחיו ראמוס | Angel Martinez/Getty Images

ללא הזאר וקאסמירו, הבלאנקוס התפרקו במסטאייה של העטלפים, סולר חגג שלושער מהנקודה הלבנה על חשבון האלופה. וראן הוסיף שער עצמי רשלני. בנזמה העלה את האלופה ליתרון בתחילת המשחק, אך הוא החזיק שבע דקות בלבד

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגה הספרדית ננעל הערב (ראשון) עם תוצאת המחזור- האלופה ריאל מדריד הפסידה 4:1 אצל ולנסיה, במשחק סוער שכלל בתוכו ארבע בעיטות מהנקודה הלבנה ושלושער של קרלוס סולר.

אחרי הניצחונות בליגה על הואסקה ובליגת האלופות נגד אינטר, ריאל הגיעה עם הרבה ביטחון לאצטדיון ה"מסטאייה" של העטלפים, מגרש בו באופו מסורתי הבלאנקוס מתקשים לנצח. אסור לשכוח כי אדן הזאר וקאסמירו נמצאו אמש חיוביים לקורונה ולא עמדו לרשותו של זינדין זידאן הערב.

מי שכן עמד לרשותו הוא קארים בנזמה, שהעלה את הקבוצה מבירת ספרד ליתרון בדקה ה-23, אבל הדרמה הגדולה התחילה לאחר מכן. בדקה ה-30 זכתה ולנסיה לפנדל אחרי נגיעת יד של לוקאס ואסקס ברחבה. סולר החמיץ פעמיים את הבעיטה, יונוס מוסא הבקיע לרשת של טיבו קורטואה, אבל שופטי הווידאו דרשו בעיטה חוזרת.

קרלוס סולר. שלושער מהנקודה נגד ריאל מדריד | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

בבעיטה השנייה סולר דייק מהנקודה ואיזן את התוצאה. בדקה ה-43 הושלם המהפך במשחק לאחר שרפאל וראן טעה בגדול והרחיק את הכדור לשערו. בדקה ה-54 ולנסיה קיבלה שוב פנדל, הפעם לאחר עבירה של מרסלו ברחבה, ואותו סולר הפעם כבש בבעיטה הראשונה וקבע 1:3 מדהים לטובת המארחת.

המשבר במשחק של ריאל המשיך, בדקה ה-63 סרחיו ראמוס הרחיק כדור בעזרת ידו, דבר שלא נעלם משופטי הווידאו, שפעם שלישית במשחק קבעו שלוולנסיה מגיעה בעיטת עונשין ב-11 מטרים. סולר בן ה-23 לא התבלבל, בעט חד מאוד וכבש את שערו השלישי במשחק.

אם זה לא מספיק עבור ריאל, לקראת סיום המשחק בנזמה הוחלף, תוך כדי שהוא תופס את המפשעה שלו. לאחר פגרת הנבחרות הקרובה, זידאן והשחקנים ייצאו לשני משחקי חוץ קשים – נגד ויאריאל (21.11) בליגה ונגד אינטר (25.11) בליגת האלופות.

זידאן. הפסד לא צפוי במסטאייה עבורו | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי