דיווח: איסקו פנה לראשי ריאל מדריד וביקש לעזוב

איסקו וזינדין זידאן | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

על פי "מארקה", הקשר צפוי לעזוב כבר בינואר בניסיון לחזור לתכניות של לואיס אנריקה ונבחרת ספרד לקראת היורו בקיץ. אברטון מוזכרת כמועמדת מובילה לצרפו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

איסקו בדרך החוצה מריאל מדריד, נראה שבפעם באמת. על פי שער העיתון "מארקה" הבוקר (שבת), הקשר בן ה-28 פנה רשמית לראשי המועדון וביקש לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב.

איסקו, שהגיע לבירת ספרד ב-2013 ממלאגה תמורת כ-30 מיליון יורו, אמור היה להיות אחת ההבטחות הגדולות של הכדורגל הספרדי ומכוכבי ריאל מדריד, אבל בפועל בשנתיים האחרונות מתקשה לספק את הסחורה ולראיה שוויו על פי "טרסנפרמרקט" צנח מ-75 מיליון יורו במאי 2018 ל-30 מיליון יורו בימים אלה.

בכלל, איסקו בעונת 2018/19 כבש שישה שערים ובישל אחד נוסף בכל המסגרות, ב-2019/20 סיים עם שלושה שערים ושני בישולים והעונה רשם שש הופעות בליגה הספרדית, הפעם היחידה ששותף קרוב ל-90 דקות הייתה ב-4:1 המשפיל לוולנסיה לפני הפגרה, משחק בו פתח והשלים 83 דקות, אך לא הצליח לבשל או לכבוש לראשונה העונה.

כמו שחקנים רבים, הסיבה העיקרית שהובילה את איסקו לבקש לקבל שחרור בהקדם היא אליפות אירופה שתיערך בקיץ הקרוב – אם איסקו לא יתחיל לשחק באופן קבוע, הוא לא יחזור לתכניות של לואיס אנריקה ויהיה ביורו עם ספרד. זינדין זידאן לא צפוי לעמוד בדרכו והשאלה היא רק לאן יעבור הקשר באמצע העונה – אברטון נחשבת מועמדת מובילה לצרפו, על אף שרכשה את חאמס רודריגס בקיץ וספק אם תשקיע בשחקן נוסף בעמדה.

איסקו על שער המארקה. עוזב את ריאל?
איסקו על שער המארקה. עוזב את ריאל? | "מארקה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי