שון וייסמן צפוי לחזור להרכב ויאדוליד נגד גרנאדה

שון וייסמן | Sergio Ruiz/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

הסגולים-לבנים, שניצחו במחזור שעבר לראשונה העונה, ככל הנראה יחסרו את מרקוס אנדרה והישראלי אמור להחליפו בחוד ולשתף פעולה עם סרג'י גווארדיולה. וגם: ריאל סוסיאדד תתארח אצל קאדיס

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגה הספרדית ייפתח היום (שבת) וכל הקבוצות הגדולות יעלו לדשא בזו אחר זו עד סוף היום, כך שמחר הבמה תהיה כולה של קבוצות מרכז הטבלה ומטה ושל המוליכה המפתיעה: ריאל סוסיאדד תתארח אצל קאדיס ואנחנו נעקוב אחרי שון וייסמן, שיקווה לפתוח בוויאדוליד ואולי גם להבקיע לראשונה ב"לה ליגה" כשקבוצתו תתארח אצל גרנאדה.

גרנאדה – ריאל ויאדוליד (19:30)

ריאל ויאדוליד הפתיעה ובגדול בחזור שעבר, כאשר השיגה את ניצחונה הראשון העונה דווקא נגד אתלטיק בילבאו. שון וייסמן לא שותף במשחק הזה והכוונה של המאמן סרחיו גונסאלס הייתה להמשיך עם אותם 11, אלא שהברזילאי מרקוס אנדרה בספק גדול למשחק וככל הנראה ייעדר, כך שקשה לראות אפשרות שהישראלי לא יחהנה מכך וישוב ל-11 לצד סרג'י גווארדיולה. גם ההופעה הטובה של וייסמן בנבחרת ישראל נגד סקוטלנד הוזכרה בתקשורת הספרדית ועשויה לשפר את סיכוייו לשחק.

הסגולים-לבנים כאמור ניצחו לראשונה העונה במחזור שעבר, אולם הם עדיין במקום האחרון בטבלה עם שש נקודות בלבד אחרי תשעה משחקים. למזלם, הואסקה שבמקום ה-17, שלושה מקומות מעליה, עם שבע נקודות בלבד והיא אחרי 10 משחקים, כך שהתחתית צפופה מאוד.

גרנאדה מדורגת במקום החמישי והיא רושמת פתיחת עונה נהדרת, למרות ההפסד במחזור שעבר למוליכה ריאל סוסיאדד והתיקו הביתי נגד לבאנטה שבוע קודם לכן.

שון וייסמן
וייסמן. יכולת טובה בנבחרת | ברני ארדוב

קאדיס – ריאל סוסיאדד (17:15)

אולי המפגש בין שתי ההפתעות הכי נעימות של העונה עד כה בספרד – המדורגת שישית מארחת את מוליכת הטבלה. קאדיס חטפה אמנם 4:0 מאתלטיקו מדריד לפני היציאה לפגרת הנבחרות, אבל כבר הספיקה להדהים העונה את ריאל מדריד עם 0:1 בחוץ, סיימה ב-0:0 מול ויאריאל שבמקום השני וגם מול גרנאדה סחטה 1:1 מכובד מבחינתה. השאלה היא אם הבאסקים לא יהוו משוכה גבוהה מדי.

ריאל סוסיאדד עם 20 נקודות אחרי תשעה מחזורים ואחרי שמעדה שלוש פעמים בחמשת מחזורי הפתיחה, סיימה ב-1:1 נגד ריאל ויאדוליד, 0:0 מול ריאל מדריד ובמחזור החמישי הפסידה 1:0 לוולנסיה, היא עם חמישה ניצחונות רצופים, מהם שלושה "על האפס". רובין לה נורמן הצרפתי ייעדר, כך שבמרכז ההגנה צפוי להחליפו איגור סובלדיה.

משחקים נוספים: אייבר – חטאפה (15:00), אלאבס – ולנסיה (22:00)

יישמרו על הפסגה? שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי