מעידה נוספת: ריאל מדריד סיימה ב-1:1 אצל ויאריאל

טיבו קורטואה | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

לאחר ההפסד אצל ולנסיה, הבלאנקוס שוב איבדו נקודות בחוץ בעקבות פנדל. מריאנו פתח בהרכב וכבש תוך שתי דקות, מורנו איזן מהנקודה הלבנה (76) אחרי שקורטואה הכשיל את צ'וקואזה ברחבה. 2:4 לסביליה על סלטה ויגו

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגת העל יצא לדרך כבר בשישי עם משחק בודד. הערב (שבת) ישנם רק ארבעה משחקים אך שניים מהם גדולים. במוקד, ריאל מדריד סיימה ב-1:1 מאכזב נגד ויאריאל. סביליה רשמה ניצחון שני ברציפות עם 2:4 על סלטה ויגו. ב-22:00 ייערך המשחק המרכזי, קרב צמרת ענק בין אתלטיקו מדריד לבין ברצלונה בוונדה מטרופולינו.

ויאריאל – ריאל מדריד 1:1

זינדין זידאן הגיע למשחק עם הגב אל הקיר – לא רק התבוסה 4:1 נגד ולנסיה, במשחק בו קבוצתו ספגה שלושה פנדלים, אלא בעיקר הסגל החסר איתו הוא התמודד הערב – ללא סרחיו ראמוס וקאסמירו וגם ללא קארים בנזמה ולוקה יוביץ'. לאור החסרונות הרבים, המאמן נתן הזדמנות למריאנו דיאס, שהחזיר לו בדקה השנייה של אחרי שניצל הרמה טובה של דני קרבחאל (חזר לאחר פציעה) וכבש שער אדיר בנגיחה.

לאחר מכן השער המוקדם, הבלאנקוס התקשו לסכן את השער של סרחיו אסנחו, אך גם המארחת לא הבריקה והתקשתה ללא פאקו אלקאסר. בדקה ה-76 הגיע הרגע המיוחל של הצוללת הצהובה – כדור עומק נהדר הגיע לסמואל צ'וקואזה, אשר הגיע מול טיבו קורטואה והוכשל על ידי השוער הבלגי ברחבה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, ג'רארד מורנו כבש לא בעיות.

מורנו מול קורטואה. הספרדי גבר על הבלגי | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

לאחר שער השוויון, ויאריאל הייתה גם הקבוצה הפעילה יותר על כר הדשא, זידאן מצידו שלף מהספסל את איסקו, ויניסיוס ומרקו אסנסיו, אך הם לא הצליחו לתרום להתקפה. טאקה קובו נכנס לקראת סיום המשחק והגיע למצב מצוין בשניות הסיום, אך הוא לא הצליח לכבוש מול הקבוצה ממנה הוא מושאל.

סביליה – סלטה ויגו 2:4

הקבוצה של ז'ולן לופטגי שמה את המשבר מאחוריה והתקרבה לחלק העליון של הטבלה. סביליה עלתה ליתרון בדקה החמישית אחרי שהבלם ז'ואל קונדה דחק לרשת אחרי הצלה גדולה של רובן בלנקו, אך ההמשך היה לא פשוט בכלל. הקבוצה מגליסיה, עם מאמן חדש על הקווים, ביצעה מהפך תוך 26 דקות. יאגו אספס השווה בדקה העשירית אחרי שגיאה איומה של תומאס ואסליק, ובדקה ה-36 נוליטו כבש מקרוב את ה-1:2.

יוסף אין נסירי השווה בנגיחה עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+3) מבישול של חסוס נבאס. בדקה ה-85 הגיע ה-2:3 עם שער ענק של סרחיו אסודרו ששלח גולאסו ענק מחוץ לרחבה. כעבור שתי דקות מוניר אל חדאדי הבקיע את הרביעי וסגר עניין. סלטה ויגו מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה עם ניצחון בודד העונה כשלחובתה ההגנה החלשה בספרד.

שחקני סביליה חוגגים | Fran Santiago/Getty Images

לבאנטה – אלצ'ה 1:1

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-12 משער של ג'ייסון מלרו אחרי כדור קרן מצוין של חוסה קמפנייה, אך העולה החדשה לא ויתרה ואיזנה בדקה ה-64 ממצד נייח משלה: חוסה טטה הקדים את השוער אייטור פרננס ודחק רגל, 1:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי