זידאן: "לא יכול להחליף את כל הקבוצה". נאצ'ו המום מהפנדלים

זינדין זידאן, אונאי אמרי | JOSE JORDAN / Contributor

אחרי איבוד הנקודות מול ויאריאל, מאמן ריאל התייחס לעייפות והודה: "איבדנו נקודות יקרות". הבלם התרעם על כך שהקבוצה ספגה מהנקודה הלבנה בפעם הרביעית בשני המשחקים האחרונים: "חוסר מזל". וגם: עתידו של איסקו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד רשמה אתמול (שבת) משחק שני ברציפות ללא ניצחון בליגה הספרדית והפער בינה לבין אתלטיקו מדריד עומד על שלוש נקודות לטובת הקבוצה של דייגו סימאונה, לה גם משחק חסר. החבורה של המאמן זינדין זידאן פתחה מצוין והובילה משער מוקדם של מריאנו דיאס, שפתח לראשונה בהרכב מאז מאי 2019, אך ספגה מהנקודה הלבנה בפעם הרביעית בשני המשחקים האחרונים ויצאה מאצטדיון לה סרמיקה בפעם הרביעית ברציפות ללא ניצחון.

"נגמר לריאל מדריד הדלק", נכתב ב-AS על הבלאנקוס, שנאלצו להסתדר ללא סרחיו ראמוס, קאסמירו וקארים בנזמה. "הגיע לנו לנצח", הבהיר בסיום זידאן. "לאור ההשקעה של השחקנים הערב, זו בהחלטה תוצאה מאכזבת. איבדנו שתי נקודות יקרות". זידאן המשיך והתייחס לעייפות: "קרבחאל לא שיחק המון זמן וכמוהו גם נאצ'ו. דיאס ואודגור היו מותשים, אך אני לא יכול להחליף את כל הקבוצה. אני גאה בהם על המאמץ".

זידאן נשאל על עתידו של איסקו, שעלה מהספסל בדקה ה-65 ומוזכר לאחרונה כמי שאמור לעזוב את המועדון: "אני לא אדבר על שיחות אישיות ביני לבין שחקנים. זה לא נכון שאיסקו ביקש לעזוב, הוא שחקן שלנו והוא יישאר כזה".

איסקו | NurPhoto / Contributor

נאצ'ו, שכאמור פתח בהרכב, הוסיף: "רצינו לנצח, אבל אין לנו מזל עם הפנדלים בזמן האחרון. עלינו למזער את הטעויות בהגנה ולוודא שזה לא יחזור. היו לנו הזדמנויות, אך לא השכלנו לנצל אותן. איבנו המון שחקנים משמעותיים לאחרונה, אבל זה לא תירוץ. הקבוצה שלנו מספיק חזקה. אליפות? אנחנו בעיצומה של עונה מסובכת, אף קבוצה לא יציבה במאה אחוז. זו עונה לא שגרתית, המשך ישיר של סוף העונה שעברה. הקבוצה החזקה ביותר תזכה".

ביום רביעי מצפה לבלאנקוס משחק קריטי בסן סירו מול אינטר, כשכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לסבך את ריאל בהמשך המאבקים על הכרטיס המיוחל לשמינית הגמר. "אנחנו מצפים למשחק בליגת האלופות", צייץ בסיום הקשר טוני קרוס והוסיף: "מחצית ראשונה נהדרת. תוצאה הוגנת בסיום". גם מריאנו דיאס כתב ברשתות החברתיות: "שמחתי לחזור ולעזור לקבוצה עם שער. חבל לי על התיקו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי