מאמן ויאדוליד נשאל על שון וייסמן אך התחמק

שון וייסמן | Sergio Ruiz/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

החלוץ לא שותף בשני הניצחונות הרצופים של קבוצתו לפני הפגרה ולפי ההערכות יפתח על הספסל גם נגד לבאנטה בשישי. סרחיו: "כולם רוצים לשחק, מי שלא מקבל הזדמנות צריך להקשות עליי לבחור את ההרכב"

(גודל טקסט)

ויאדוליד יצאה לפגרת הנבחרות עם שני ניצחונות ליגה רצופים, 0:1 על אתלטיק בילבאו ו-1:3 על גרנאדה, שהקפיצו אותה מעל הקו האדום. מחר (שישי) בממשחק הפתיחה של המחזור ה-11 בליגה, היא תקווה להמשיך את המגמה במשחק הביתי נגד לבאנטה (22:00). אחת השאלות הגדולות היא האם שון וייסמן, שלא שותף – יקבל הזדמנות.

"חייבים לשמור על הנמרצות שלנו, עלינו לרוץ, ואם לא נעשה זאת – נסבול. הבהרתי לשחקנים שמה שעשינו לא רלוונטי ולא תקף למשחק נגד לבאנטה. אנחנו צריכים לנצח יותר משחקים. כרגע לדעתי אנחנו טובים גם ברמה הפיזית וגם המנטאלית", אמר המאמן סרחיו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. נזכיר כי המאמן, על פי התקשורת, היה על סף פיטורים אך לבסוף השיג נקודות בזמן.

סרחיו, כצפוי, נשאל האם הוא גיבש את ההרכב למחר ובין היתר העיתונאים חקרו לגבי מצבם של שון וייסמן, שחקן הרכש היקר בתולדות המועדון, כמובן, ורוקה מסה, אך התחמק. ההערכות הן שסרג'י גווארדיולה ומרקוס אנדרה ימשיכו בחוד.

וייסמן. לא צפוי לפתוח | Sergio Ruiz/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

"כולם רוצים לשחק, אנחנו מתחילים להיות כמו הקבוצה שאנחנו רוצים לראות וזה מה שחשוב. אלה שלא משחקים צריכים להמשיך לעשות את מה שהם עושים ולהקשות עליי לבחור".

וייסמן, עד עתה, רשם שבע הופעות, מתוכן שלוש פעמים פתח בהרכב. הוא שותף ל-283 דקות, אך עדיין לא הצליח לכבוש שער בכורה בליגה הספרדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי