הזאר מחוץ לסגל לשחטאר, בנזמה חזר. זידאן: "אין לי הסבר למה שקורה"

אדן הזאר | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

לאחר ההפסד לאלאבס בליגה, הכוכב הבלגי שנפצע לא נכלל בין השמות שהזמין זידאן להתמודדות בליגת האלופות. החלוץ הצרפתי התאושש מפציעה. קורטואה הושמץ ברשתות: "בישל יותר ממודריץ' והזאר העונה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד פשוט לא מאמינה שזה קורה לה. אחרי שני משחקים רצופים ב"לה ליגה" שהיא לא מנצחת, בוולנסיה אף הובסה 4:1, באמצע השבוע בליגת האלופות היא סיפקה תצוגה מרשימה ושבה ממילאנו עם 0:2 היסטורי מבחינתה על אינטר, ניצחון שנראה היה שיחזיר אותה למסלול.

תכניות לחוד ומציאות לחוד, הבלאנקוס הפסידו בבית 2:1 לאלאבס במשחק בו מצאו את עצמם בפיגור כפול והצליחו רק לצמק משער של קאסמירו לקראת הסיום – ואם לא די בצרות, אדן הזאר שוב נפצע והוחלף כבר באמצע המחצית הראשונה.

המאמן זינדין זידאן עוד גיבה את שחקניו במעידות הקודמות, אבל אתמול כבר התקשה למצוא את המילים: "אין לי הסבר לזה שניצחנו רק שבעה מ-14 משחקים. במילאנו שיחקנו טוב מאוד וניצחנו, הפעם ספגנו שער מוקדם והלכנו לאיבוד. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולנסות לייצר המשכיות".

אדן הזאר
אדן הזאר | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

באשר להזאר, הבלגי שנרכש תמורת כ-100 מיליון יורו מצ'לסי סובל רק העונה מפציעה שלישית. בספטמבר הוא נעדר 27 ימים, באוקטובר נפגע בשריר ושוב נעדר 27 ימים ולאחרונה רק חזר מקורונה, וכעת נראה שהוא ייעדר תקופה נוספת. "אני רק מקווה שהוא לא נפגע שוב בשריר", אמר זידאן בחשש לקראת בדיקת MRI שיעבור הבלגי ביום שני. בינתיים, המאמן פרסם את הסגל לשחטאר דונייצק, ושמו של הזאר כמובן לא בין המוזמנים.

מי שכן נכלל ברשימה הוא קארים בנזמה, אשר נעדר משלושת המשחקים האחרונים של אלופת ספרד, ונראה שהיא צריכה אותו יותר מתמיד. הקפטן סרחיו ראמוס עדיין בחוץ בשל הפציעה שספג במהלך פגרת הנבחרות, כמו גד פדה ואלוורדה האורוגוואי.

זידאן הוסיף על כך שריאל מאבדת גובה: "אמצא את הפתרונות ביחד עם השחקנים. עלינו לחשוב לא רק על הדברים השליליים, אלא לשמור על יציבות והמשכיות. כרגע אנחנו בבעיה בליגה, אנחנו גם סובלים יותר מדי מפציעות – אלו לא תירוצים, זו המציאות. אני המאמן והאחריות היא שלי, כרגע אין לי הסברים למה שקורה".

ב"אס" לא עשו חשבון לבלאנקוס ובכותרת נכתב: "הכאוס שוב חוגג בריאל מדריד". בנוסף, בעיתון המזוהה עם ריאל חוששים ממצבו של אדן הזאר: "זה מתחיל להזכיר יותר ויותר את גארת' בייל. זו פציעה שמינית שלו ב-16 חודשים, שיחק רק 31 אחוז מהדקות האפשריות. עכשיו הוא גם עלול להחמיץ את הדרבי (ב-12.12) ועוד קודם לכן את שחטאר דונייצק וסביליה ברמון סאנצ'ס פיחואן".

שחקן נוסף שנמצא על המוקד הוא טיבו קורטואה, שספג אתמול שער אומלל במיוחד אחרי שמסר היישר לרגליו של חוסלו. ברשת צחקו לא מעט על קורטואה, שעם הבישול הראשון שלו העונה "בישל יותר שערים ממודריץ' והזאר ביחד העונה בליגה". למעשה, לפי נתוני Squawka", אין שוער בליגה הספרדית שביצע יותר טעויות שהובילו לשער מאשר קורטואה מאז החזרה מ"פגרת הקורונה" ביוני 2020 – כבר שני שערים באשמתו הישירה.

פלא שריאל מדריד עם שלושה הפסדים העונה (כמו בכל העונה שעברה) וכבר בפיגור שש נקודות מאתלטיקו שעוד יש לה משחק חסר להשלים?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי