התרסקות מפוארת: אקס ריאל מדריד הוכרז פושט רגל

רויסטון דרנטה | Jasper Juinen/Getty Images

רויסטון דרנטה, המגן ההולנדי שנבחר למצטיין של יורו עד גיל 21 בשנת 2007 ומיד נרכש על ידי הבלאנקוס, נקלע לחובות כבדים וכבר בגיל 33 נכנס להליך חדלות פירעון

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לפני כ-15 שנה, בעונת 2006/07, נחשפנו למגן שמאלי צעיר, זריז, מוכשר ופיזי בשם רויסטון דרנטה. במהרה הוא מיצב את עצמו כאחד משחקני ההגנה עם הפוטנציאל הגבוה ביותר בהולנד, הודות ליכולתו בפיינורד. לשיא הוא הגיע בקיץ של אותה עונה, אז נבחר למצטיין של יורו 2007 עד גיל 21 בו זכתה הולנד.

פיינורד כבר הבינה שלהשאיר אותו בשורותיה היא לא תוכל אחרי שנבחר למצטיין של יורו הצעירות ומי אם לא ריאל מדריד, אז בשנות הגלאקטיקוס שלה, הייתה זו ששמה עליו את היד. הבלאנקוס שילמו תמורתו 14 מיליון יורו, במטרה שהוא יחלוק יחד עם מרסלו את אגף שמאל של הבלאנקוס.

לצערו של דרנטה, בערך אז גם הגיע סיום הקריירה. ריאל מדריד ניצחה את ברצלונה וצ'לסי בקרב על שירותיו של דרנטה, אבל הוא התקשה להשתלב בקבוצה והחל מקיץ 2010 יצא להשאלות בהרקולס ובאברטון. בשתיהן הוא מיעט לשחק ושנה לאחר מכן כבר הפך לשחקן חופשי – ועדיין ההצעה הטובה ביותר מבחינתו הייתה מאלניה ולדיקווקז הרוסית. הרומן ברוסיה הסתיים במהרה ועוד באותה שנה הוא עבר לרדינג, הושאל לשפילד וונסדיי ומשם הרזומה רק הלך והידרדר עם מעברים לארג'יספור ובניאס. אחרי כשנתיים ללא כדורגל, ב-2018 הוא חתם בספרטה רוטרדם, אבל כעבור עונה עזב וירד לליגה השלישית.

ואחרי כל זה, הבוקר (חמישי) דיווחה התקשורת ההולנדית על כך שדרנטה, כבר בן 33, הוכרז כפושט רגל. לפי הפרסומים בהולנד, אורח חייו של דרנטה היה מוגזם ומנקר עיניים: "החיים שלו מאוד יקרים, מאוד יקרים. יש לו בתי ענק, הוא ספג קנסות כבדים, ילדים, נשים לשעבר ופרויקטים אחרים בהם השקיע ואלו דורשים תשלומים.

רויסטון דרנטה | Manuel Queimadelos Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי