בספרד טוענים: כל דקה של הזאר על המגרש עלתה 72 אלף יורו

אדן הזאר | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

הקשר הבלגי נפצע כזכור נגד אלאבס ועשוי שלא לחזור לפני 2021. ב"אס" הציגו את מספרי האימה שלו. כל משחק שלו עלה לריאל 4.8 מיליון יורו, כל בישול 19.2 מיליון יורו וכל שער 44.8 מיליון יורו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ביום שבת האחרון אוהדי ריאל מדריד תפסו את הראש פעמיים. לא רק ההפסד המאכזב 2:1 לאלאבס אלא גם פציעה נוספת לרקורד המפוקפק של אדן הזאר. הקשר הבלגי שהגיע כהבטחה גדולה במאה מיליון יורו בקיץ 2019, הצליח לשחק 28 משחקים בלבד בהם כבש שלושה שערים. ב"אס" הציגו את מספרי האימה שלו עם הכותרת "הזאר הוא יקר מאוד". אם המצב לא ישתנה מקצה לקצה, הבלגי בדרך להפוך לפלופ הגדול בתולדות המועדון.

הזאר בריאל:

כל דקה: 72,258 אלף יורו| כל משחק: 4.8 מיליון יורו| כל בישול: 19.2 מיליון יורו| כל שער: 44.8 מיליון יורו

"מעט ורדים – הרבה יותר קוצים ובעיקר – פציעות", נכתב, לצד הביקורת על כך שהזאר נוטה להופיע עם עודף משקל אחרי כל פגרה.. הזאר סבל משמונה פציעות (וגם נעדר שבועיים משום שאובחן כחיובי לקורונה), בניגוד גמור לתקופתו בצ'לסי ורשם 28 משחקים בלבד בהם שותף ל-1,860 דקות.

עד כה, כל דקה של הבלגי במועדון עלתה לריאל לא פחות מ- 72,258 אלף יורו (בחישוב מתייחסים לא רק לסכום ההעברה – מאה מיליון יורו, אלא גם שכרו במשך שנה וחצי – 24 מיליון ברוטו לעונה). כזכור, הזאר, כמו יתר חבריו, הסכים על קיצוץ של 10% משכרו לאור הקורונה.

אדן הזאר
אדן הזאר | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

בחישוב פשוט: ריאל בזבזה על הזאר 134.4 מיליון יורו עד עתה. הרבה מאוד כסף, ולעת עתה היא לא הישג ספורטיבי. כל משחק עלה לה 4.8 מיליון יורו, כל שער 44.8 מיליון יורו, כל בישול: 19.2 מיליון יורו. נזכיר כי רופא נבחרת בלגיה נחלץ להגנתו ואמר שהמתח הנפשי והלחץ העצום בו הוא מצוי – הפך אותו לשחקן פציע יותר.

הבלגי, לפי ההערכות, לא ישוב למגרשים לפני 2021. הוא יחמיץ לא רק את המשחק בשבת נגד סביליה אלא גם את הדרבי כעבור שבוע נגד אתלטיקו מדריד ובאמצע מחכה לריאל משחק חשוב על המשך דרכה בליגת האלופות – נגד בורוסיה מנשנגלדבאך במחזור הסיום של שלב הבתים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי