דיווח: זידאן התקשר לסובוסלאי כדי לשכנעו להצטרף לריאל בינואר

לטענת "בילד", מאמן הבלאנקוס חייג לכוכב ההונגרי של זלצבורג בתקווה שיסכים לעבור לספרד כבר בחודש הבא. על פי הערכות, הוא מחזיק בסעיף שחרור על סך כ-25 מיליון יורו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד פרסמה השבוע את הדו"חות הכספיים ותקציב המועדון לעונה הקרובה ונודע על קיצוץ בגובה 300 מיליון יורו בעקבות התפשטות נגיף קורונה וההשלכות שפגעו קשות בהכנסות, בדומה לברצלונה שהשבוע הנשיא שלה הצהיר שזו הייתה טעות לא למכור את ליאו מסי בשל כך שכעת המועדון לא יכול להרשות לעצמו לרכוש אף שחקן, אבל נראה שיש בבלאנקוס מי שמאמין שלמרות הכל ניתן יהיה להנחית כוכב כבר בינואר.

לפי "בילד" הגרמני, זינדין זידאן, מאמן ריאל מדריד, התקשר לקשר ההונגרי בן ה-20 של זלצבורג, דומיניק סובוסלאי, בניסיון לשכנע אותו לעבור לבירת ספרד כבר בינואר. עוד לפי "בילד", מדובר ברעיון מפתה עבור סובוסלאי, שמעורב העונה ב-17 שערים ב-17 הופעות במדי זלצבורג (שמונה שערים, תשעה בישולים) ולזכותו גם שער מטורף בתוספת הזמן שהעלה את נבחרת הונגריה ליורו.

זידאן, כך נטען ב"אס", רואה בסובוסלאי כיורשו של איסקו במרכז השדה ונטען שבעקבות הקשר כבר בינואר הקרוב נמצאות גם ארסנל וליברפול. ולמרות כל האמור לעיל באשר למצב הפיננסי בו נמצאת ריאל מדריד, על פי הערכות הכוכב ההונגרי מחזיק בסעיף שחרור בגובה של כ-25 מיליון יורו, כך שעבור ריאל זו עסקה ריאלית ומכאן שסובוסלאי הוא שצריך להחליט לעבור לריאל כבר בחודש הבא כדי שהעסקה תצא לפועל.

יודע את מי הוא רוצה לראות בקישור. זידאן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי