צפירת הרגעה: ריאל מדריד ניצחה 0:1 את סביליה בחוץ

ויניסיוס ג'וניור חוגג | Fran Santiago/Getty Images

אחרי שבוע קשה במיוחד עם שני הפסדים רצופים ורגע לפני הקרב החשוב בליגת האלופות - זידאן נושם לרווחה. ויניסיוס גלש לכדור רוחב של מנדי והשוער בונו כבש שער עצמי (56) שהכריע. לבאנטה הביסה 0:3 את חטאפה

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:2 של סלטה ויגו על אתלטיק בילבאו אמש (שישי), המחזור ה-12 של הליגה הספרדית נמשך גם היום עם מספר משחקים מרתקים. ריאל מדריד השיגה ניצחון חשוב 0:1 על סביליה ברמון סאנצ'ס פיחואן אחרי שלושה משחקי ליגה רעים. לבאנטה פתחה את הערב עם ניצחון 0:3 ביתי על חטאפה.

סביליה – ריאל מדריד 1:0

ריאל הגיעה למשחק עם הגב אל הקיר אחרי ההפסד המאכזב 0:2 לשחטאר דונייצק בליגת האלופות ובליגה המקומית המצב לא טוב בהרבה עם נקודה בלבד מתשע האחרונות. רגע לפני המשחק הקריטי נגד בורוסיה משנגלדבאך במחזור הסיום של שלב הבתים, זינדין זידאן נשם לרווחה.

הבלאנקוס פתחו את המשחק טוב וכבר אחרי דקה ויניסיוס ג'וניור שקיבל אשראי מזידאן, החמיץ ממצב קורץ. האורחת איימה בעיקר מרחוק אך גם קארים בנזמה היה יכול לכבוש אך סחט הצלה מהשוער בוניו. בדקה ה-56 ריאל כבשה – פרלאן מנדי יצא קדימה ושלח כדור רוחב מצוין, ויניסיוס נגע והכדור פגע בשוער בוניו ונכנס לרשת, 0:1.

סביליה התעוררה לאחר השער שספג. נמניה גודלי כמעט כבש בכדור חופשי (75) וכעבור שתי דקות סוסו המחליף ביצע מבצע יפה ושלח בעיטה אדירה בסיבוב שהחמיצה רק במעט את החיבורים של טיבו קורטואה. השוער הדף ניסיון מספרת של לוקאס אוקמפוס בזמן שקבוצתו ירדה לבונקר.

ויניסיוס ג'וניור חוגג | Fran Santiago/Getty Images
זינדין זידאן | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

בזכות הניצחון ריאל טיפסה למקום השלישי על חשבון ויאריאל. לסביליה, מנגד, מדובר בהפסד רביעי אחרי עשרה משחקים. אחרי המשחק בגרמניה, ריאל תפגוש את אתלטיקו מדריד לדרבי הגדול של מדריד בשבת. סביליה, שכבר הבטיחה את העפלתה לשלב שמינית הגמר, תפגוש בשבת הבא את חטאפה למשחק חוץ קשה.

לבאנטה – חטאפה 0:3

אחרי רצף חריג של חמש תוצאות תיקו רצופות, העטלפים מוולנסיה השיגו ניצחון מרשים על חטאפה אשר העלה אותם באופן זמני מעל הקו האדום. המארחת פתחה חזק ועלתה ליתרון מהיר כבר בדקה החמישית, לאחר כדור עומק מדויק של חורחה דה פרוטוס לכיוונו של רוג'ר מרטי שהכניע את דויד סוריה עם בעיטה ברגל בימין וכעבור שתי דקות חטאפה נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרמת רגל מסוכנת של צ'מה ולאחר בדיקה ב-VAR, הוחלט לתת לו אדום ישיר.

בדקה ה-17, עשר דקות אחרי ההרחקה, לבאנטה הענישה עם שערה השני במשחק לאחר סיומת חדה של דני גומס. המארחת המתינה עד לדקה ה-57 כדי לכבוש את השלישי – הפעם דה פרוטוס הפציץ את החיבורים של סוריה וקבע את תוצאת המשחק. עד הסיום גם הבלם דז'נה הספיק לצאת למקלחת מוקדמת בעקבות צהוב שני בדקה ה-77.

דני גומס | Maria Jose Segovia/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי