Sport1 Banner

ויניסיוס סידר לריאל תשע נקודות: "מעולם לא פקפקנו בעצמנו"

ויניסיוס ג'וניור ושחקני ריאל מדריד חוגגים | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

האלופה חזרה לנצח אחרי שלושה משחקים בזכות הקשר שכבר ניצח את לבאנטה ו-ויאדוליד והיה מעורב בשער העצמי נגד סביליה: "מכירים את הלחץ במועדון ואוהבים אותו". בספרד פרגנו: "חייב לשחק". זידאן: "היו ימים קשים"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

קצת אוויר לנשימה. ריאל מדריד החלה את השבוע הגורלי שלה עם ניצחון 0:1 על סביליה בפיחואן אתמול (שבת) ובכך נמנעה מיצירת הרצף הכי גרוע תחת זינדין זידאן – ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. ביום רביעי יגיע המשחק הקריטי של הבלאנקוס על המשך דרכם בליגת האלופות כאשר יארחו את בורוסיה מנשנגלדבאך בקרב על המשך דרכם בליגת האלופות ואין ספק שהניצחון היה חשוב והעניק מעט ביטחון. זו הפעם השנייה בלבד בה ריאל מנצחת פעמיים ברציפות בפיחואן מבלי לספוג.

זידאן, שמעמדו התערער לאור התוצאות הקודמות, אמר לאחר המשחק: "אלה שלוש נקודות חשובות מאוד, אבל חשוב לא פחות המשחק שהצגנו. הימים האחרונים היו לא קלים. היינו טובים במחצית הראשונה מול יריבה גדולה. זו קבוצה עם אופי, אנחנו אף פעם לא מפסיקים לשחק (מתכוון ללוח המשחקים העמוס). עלינו לתקן כמה דברים וכשזה יקרה נוכל שוב להיות תחרותיים".

הביקורות: "ככה זה, בסופו של דבר זה לא ישתנה. אנחנו יודעים שכאשר לא תעשה את הדברים היטב – יבקרו אותך. עלינו לחשוב חיובי. נמשיך לשחק איך שאנחנו יודעים. עלינו להיות מרוצים מהמצבים שיצרנו, לאט לאט השקט במשחק שלנו יחזור. עלי לברך את השחקנים כי לא פשוט להגיע למגרש בסביליה ולנצח בו".

כותרות העיתונים בספרד | צילום מסך: "מארקה" ו"אס"

ויניסיוס ג'וניור אמנם לא הצליח להבקיע והשער של ריאל נרשם כשער עצמי של השוער יאסין בונו, אך הברזילאי הצליח בחמישה כדרורים (מתוך שמונה) – שיא עבור שחקן ריאל השנה. לאחר המשחק הוא דרש להחשיב לו את השער. "השער הוא שלי!", כעס לאחר המשחק. "הניצחון חשוב מאוד לביטחון שלנו, היו משחקים אחרים בהם שיחקנו טוב ולא הצלחנו לנצח".

הקבוצה בטוחה בעצמה: "לא פקפקנו בעצמנו לעולם. זו עונה שונה מאחרות. יש משחק בכל שלושה ימים ולפעמים קשה לנו להתחיל את המשחקים בצורה חזקה. אנחנו מכירים את הלחץ במועדון הזה ואוהבים אותו". הקשר זכה לשבחים: "יש לו הרבה חסרונות אבל ריאל הנוכחית חייבת שיפתח בהרכב. הוא שוב היה מכריע. משב של שמחה ומוטיבציה אצל ריאל". הברזילאי היה שווה לריאל העונה כבר תשע נקודות עם שער הניצחון נגד ויאדוליד, שער ובישול נגד לבאנטה וגם הבישול אתמול.

השנה ריאל מעדה בעיקר נגד קבוצות פחות טובות כמו שחטאר דונייצק בעוד היא ניצחה את ברצלונה בקאמפ נואו (1:3), את אינטר בסן סירו (0:2) וכאמור אתמול את סביליה. "זידאן חסין בסביליה", נכתב בשער "מארקה", ובסיקור המשחק נכתב כי ריאל הסולידית והחזקה בהגנה הראתה שוב את פניה. "השחקנים הציגו הצבעת אמון מוחלטת עם המאמן. סוף סוף טיבו קורטואה שמר על שער נקי בזכות ההגנה שלו". "זו בדיוק הדרך", נכתב בשער "אס". "ריאל הייתה מסודרת הרבה יותר מהמשחקים האחרונים. לוקה מודריץ' שב להיות המנהיג". הקרואטי קיבל את הציון הגבוה שלושה כוכבים, בדומה לחברו הברזילאי.

זינדין זידאן, ויניסיוס ג'וניור | Jose Luis Contreras/DAX Images/NurPhoto via Getty Images

"עבורה קבוצתית נהדרת, שלוש נקודות סופר-חשובות ושער נקי. ועכשיו נתמקד בליגת האלופות, האללה מדריד", סיכם לוקאס ואסקס ברשתות החברתיות. ואסקס שוב שיחק כמגן ימני, אולם ברביעי נראה שמי שישחק הוא דני קרבחאל שכבר שב לאימונים. גם הקפטן סרחיו ראמוס צפוי להיות כשיר למשחק הכי חשוב של ריאל בשנים האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי