אתלטיקו השוותה את שיא אי הספיגה, יורנטה: "זה כוח האינרציה"

מרקוס יורנטה חוגג | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

הקבוצה של סימאונה, עם שבעה ניצחונות רצופים, הוציאה רק שני כדורים מהרשת בחלוף עשרה משחקים. בספרד עקצו את ריאל: "הם מתגעגעים למרקוס". סימאונה מרוצה מסוארס שחזר: "הוא שחקן חשוב". למאר שבר בצורת ארוכה

(גודל טקסט)

אמנם דייגו סימאונה הוא זה שחתום על מנטרת ה-"משחק אחר משחק" (Partido A Partido בספרדית), אך אתלטיקו מדריד ממשיכה לדהור ואוהדיה יכולים לפנטז על אליפות ראשונה מאז 2013/14. הקבוצה של סימאונה גברה אתמול (שבת) 0:2 על ויאדוליד והשיגה את ניצחונה השביעי ברציפות. אתלטיקו, היחידה העונה שטרם הפסידה בלה-ליגה, ספגה פעמיים בלבד בעשרת משחקיה והשוותה את פתיחת העונה ההגנתית הטובה ביותר של הליגה – דפורטיבו לה קורוניה ספגה גם היא רק שני שערים ב-1993/94.

גם ב"מארקה" נכנעו: "השביעי של אתלטיקו – ויש לה פור של שש נקודות. היא תגיע לדרבי ביתרון ברור". בעיתון עקצו את ריאל מדריד כאשר הוגו סרזו כתב בטור דיעה: "בריאל כבר מתחרטים על מכירתו של מרקוס יורנטה?". הקשר הספרדי היה מעורב בשער הראשון וכבש את השער השני והציג משחק נפלא. "היה נראה שמה שצריך לקרות – יקרה", נכתב בסיקור המשחק. "תומא למאר החדש, יורנטה הקילר", נכתב ב"אס". בספרד הסכימו: זו אתלטיקו מדריד חדשה אבל עדיין מעט ישנה.

למאר, שנחשב לאחד משחקני הרכש המאכזבים של המועדון בעידן סימאונה, כבש לראשונה מזה 45 משחקים. "סימאונה, הוא שחקן טוב", נכתב. "זה משמח אותי מאוד, הוא עובד קשה כדי להראות למה הוא מסוגל. אני מקווה שהוא קיבל ביטחון ויציג עקביות. אנחנו צריכים את כולם, ככה נוכל להתמודד טוב יותר", החמיא סימאונה.

עוד אמר סימאונה: "יורנטה? כשלשחקן יש טירוף, כמו שלו, לא אכפת לו לשחק כחלוץ, כקשר ימני. אני מקווה שהוא ישמור על התשוקה הזו. אנחנו עובדים על לשפר את היכולת. יש לנו חלוצים מעולים. לא היינו מדויקים במחצית הראשונה, אני לא רוצה להגזים. למאר ויורנטה נתנו לנו יותר שלווה".

מי שחזר לרוטצייה הוא לואיס סוארס ששיחק 63 דקות. "הוא לא שיחק שבועיים, היעדרותו הייתה ארוכה מהצפוי. הייתה לו שעה טובה. אנחנו צריכים ממנו הרבה, הוא שחקן חשוב לקבוצה".

יורנטה כבש את שערו החמישי העונה והשווה את שיאו מאשתקד. הקשר: "אנחנו שמחים מאוד, הרמה של כל שחקן ושחקן עולה בשל האינרציה, יש לנו הרבה ביטחון. אני שמח לכבוש במדי הקבוצה הזו ומקווה לעשות זאת עוד הרבה". השער שלו, אגב, היה ה-3,000 של אתלטיקו במשחקי הבית שלה בליגה. הקשר הזכיר כי ביום רביעי לקבוצה יש משחק קריטי על המשך דרכה בליגת האלופות נגד זלצבורג: "נתכונן היטב ואנחנו בטוחים בעצמנו".

לואיס סוארס | Ruben Albarrán/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי