ברוך הבא לספרד: צמד לשון וייסמן, 2:3 לוויאדוליד בקרב תחתית

שון וייסמן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

בהופעתו התשיעית העונה ב"לה ליגה" והרביעית בהרכב, הישראלי הבקיע בדקה השישית עם הרגל, השלים מהפך בדקה ה-76 עם הראש והעניק לקבוצתו ניצחון במשחק החשוב מול אוסאסונה

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

אחרי שלושה משחקים רצופים בהם כלל לא שותף, בשבוע שעבר עלה שון וייסמן ל-28 הדקות האחרונות נגד המוליכה אתלטיקו מדריד. ויאדוליד והישראלי הפסידו 2:0 וקשה היה להאמין שהוא יפתח הערב בקרב התחתית נגד אוסאסונה – אבל לא רק שהוא עלה בהרכב, הוא גם כבש את שער הבכורה שלו בספרד כבר אחרי שש דקות, השלים צמד כדי להשיב את קבוצתו ליתרון ובסופו של דבר הוא גיבור הניצחון 2:3 בקרב התחתית.

כאמור, כבר אחרי שש דקות בקרב התחתית הצליח וייסמן להשתחרר מהשומר שלו וביצע תנועה טובה, קיבל מסירת עומק של אוסקר פלאנו, הקדים את קו הנבדל ובאחד על אחד, ממצב שהוא כל כך אוהב, גלגל לפינה הרחוקה ולרשת את שערו הראשון ב"לה ליגה". הוא הפך לישראלי השישי שכובש ב"לה ליגה", אחרי חיים רביבו, יוסי בניון, עומרי אפק, בן שהר ותומר חמד שהיה האחרון לעשות זאת ב-2015.

שון וייסמן חוגג שער בכורה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אוסאסונה, שערב המחזור הייתה ביתרון נקודה על ויאדוליד, השלימה מהפך עד המחצית משערים של אנטה בודימיר (27) ורוברטו טורס (43), אבל המארחת, למזלה אפשר לומר, זכתה בדקה ה-56 לפנדל שפביאן אוריאנה ניצל וכך היא חזרה למשחק.

הסוף? ממש לא. הרגע הגדול של המשחק הגיע בדקה ה-76, אז ויאדוליד הפכה את התוצאה ועלתה ל-2:3 הודות לנגיחה של החלוץ הישראלי ששוב זכה לחגוג עם "שמע ישראל" ועכשיו, בשעה טובה, הגיע לליגה הספרדית ובגדול.

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

זו הייתה בסך הכל הופעתו הרביעית בהרכב מאז עבר מוולפסברגר האוסטרית לוויאדוליד בתחילת העונה. בסך הכל ערך וייסמן עד הערב שמונה הופעות, חמש כמחליף ובשלושה משחקים הוא פתח – דווקא נגד ריאל מדריד ו-ויאריאל החזקות וכן נגד אלאבס. כעת יש לו שערים ראשונים בספרד ולקבוצתו עוד שלוש נקודות יקרות במאזנה, בזכותן היא מעל לקו האדום עם 13 נקודות בסך הכל, שתיים יותר מאשר לאוסאסונה וללבאנטה שטרם שיחקה השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי