המופע של קרוס, ההצהרה של קאסמירו והשיא של בנזמה

קאסמירו חוגג עם סרחיו ראמוס | Angel Martinez/Getty Images

ריאל חוגגת שבוע מושלם לאחר 0:2 על אתלטיקו ושלושה ניצחונות רצופים על האפס. הגרמני ניצח על המקהלה עם אחוז דיוק מדהים, הברזילאי התייחס לעתידו של זידאן והצרפתי עקף את רוברטו קרלוס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לפני כשבוע נראה היה שימיו של זינדין זידאן בריאל מדריד ספורים, אך המאמן הצרפתי וחניכיו השתיקו את כולם עם שלושה ניצחונות גדולים על האפס: 0:1 בחוץ נגד סביליה, 0:2 קריטי בבית על בורוסיה מנשנגלדבאך ואמש (שבת) הגיע 0:2 נוסף, הפעם בדרבי מול אתלטיקו מדריד. הבלאנקוס טיפסו למקום השלישי בטבלה והורידו לפחות באופן זמני את הפער מהיריבה העירונית לשלוש נקודות בלבד.

קאסמירו, שהבקיע בפעם השלישית העונה בכל המסגרות, נבחר לאיש המשחק: "היינו מאוד אינטנסיביים ואני חושב שהצגנו כדורגל גדול", הבהיר בסיום הברזילאי, שכאמור הכניע את יאן אובלק כבר בדקה ה-15 עם נגיחה מדויקת לפינה לאחר כדור קרן מדוד של טוני קרוס, שניצח על המקהלה הלבנה עם אחוז דיוק מדהים במסירות: 96.7. כלומר, 87 מסירות מדויקות מתוך 90 ניסיונות. הכי הרבה לשחקן בדרבי מאז 2005.

"אנחנו ממשיכים להשתפר ושלושת המשחקים האחרונים שלנו היו מצוינים", המשיך קאסמירו והבהיר מה דעתו על המאמן, שמעמדו כאמור התערער רק לפני קצת יותר משבוע: "זידאן הוא המאמן שלנו ואנחנו מאחוריו לאורך כל הדרך". "ריאל מדריד כאן", צעקה הכותרת ב-"AS" הספרדי. גם ב"MARCA" החמיאו: "ריאל מדריד הנהדרת פתחה את הליגה מחדש" והוסיפו: "זידאן וחניכיו לא השאירו לאתלטיקו סיכוי".

קארים בנזמה אמנם לא כבש אתמול, אך הנוכחות שלו עשתה את שלה ובעיטה מצוינת של הצרפתי במחצית הראשונה הובילה לכדור קרן שממנו הגיע השער של קאסמירו. החלוץ, שרשם אמש את הופעתו ה-528 במועדון, הפך לשחקן הזר עם הכי הרבה משחקים בתולדות ריאל מדריד – אחד יותר מרוברטו קרלוס הברזילאי שכזכור שיחק במדי הבלאנקוס בין 1996 ל-2007 ורשם 527 משחקים בלבן.

בחגיגה השתתף גם דני קרבחאל, שבעיטה אדירה שלו לקורה הובילה לשער עצמי של אובלק שסגר את הסיפור. "אם היינו מפסידים, זו הייתה משימה קשה מאוד", הודה המגן הימני והבהיר את חשיבות הניצחון אמש על המשך מאבקי האליפות. "עמדנו בפני שבוע קריטי עם שלושה גמרים וניצחנו את שלושתם. זה מעולה. זו עונה לא טיפוסית עם עומס משחקים והמון פציעות, לאט לאט אנחנו נמשיך ונשתפר", סיכם הספרדי.

זידאן סיכם את השבוע החלומי שעבר עליו ועל קבוצתו: "לא זכינו בשום דבר, אבל אנחנו מוכרחים להיות מרוצים מהכדורגל שהצגנו ומהשיפור ביכולת. גברנו על סביליה, העפלנו לשמינית גמר ליגת האלופות נגד גלדבאך והשלמנו עם ניצחון על אתלטיקו מדריד. זה היה שבוע מוצלח ואני שמח עבור השחקנים, שנלחמים ומאמינים בעצמם. ביקורות? הן יכולות להכאיב, אך גם לחזק. צריך לדעת להתמודד עם זה. אנחנו קבוצה עם אופי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי