שער וצמד בישולים ליאגו אספאס ב-0:4 של סלטה ויגו על קאדיס

יאגו אספס חוגג | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

התכולים היממו את העולה החדשה עם רביעייה במחצית הראשונה משערים של נוליטו, בלטרן, מנדס והקפטן, ספרו ניצחון שלישי ברציפות וברחו מהתחתית. הצהובים הושפלו דווקא אחרי שהפתיעו את ברצלונה וירדו למקום השביעי

(גודל טקסט)

אחרי סוף שבוע ארוך של משחקים בספרד, המחזור ה-13 ננעל היום (שני) עם המפגש החד צדדי בין סלטה ויגו לקאדיס באצטדיון באלאידוס שנגמר בתוצאה 0:4, אחרי שהתכולים כבשו רביעייה כבר במחצית הראשונה. המארחת הגיעה במומנטום נהדר אחרי ניצחונות על אתלטיק בילבאו וגרנאדה, בעוד העולה החדשה הושפלה דווקא אחרי שהפתיעה את ברצלונה במחזור הקודם.

החגיגה נפתחה כבר בדקה השישית אחרי שנוליטו השלים דאבל פס עם יאגו אספאס בתוך הרחבה וקבע 0:1 מעשרה מטרים. בדקה ה-30, סנטי מינה הוכשל על סף הרחבה ושלח את אספאס לנקודה הלבנה, משם הקפטן לא התבלבל וקבע 0:2. המופע של אספאס נמשך ובדקה ה-43 הוא סידר לפרנסיסקו בלטרן את השלישי. שלוש דקות אחר בראיס מנדס סגר את הסיפור רגע לפני השריקה למחצית כשנגח מקרוב וקבע 0:4 מהדהד. סלטה המשיכה ללחוץ לאורך החצי השני ואף כבשה שלוש פעמים מעמדת נבדל, וכאמור התוצאה נשמרה עד לסיום.

בעקבות הניצחון, חניכיו של אדוארדו קאודט, שהחליף את אוסקר גרסיה, ספרו ניצחון שלישי ברציפות תחת המאמן החדש, טיפסו מהמקום ה-17 עד למקום התשיעי עם 16 נקודות ויפגשו בעוד שלושה ימים את לאנרה מהליגה הרביעית במסגרת הגביע. מנגד, קאדיס שמוקמה ערב המחזור במקום השישי ירדה מקום אחד עם 18 נקודות ותפגוש בגביע את ריבאדומיה מהליגה הרביעית.

אלברו נגרדו מאוכזב | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images
שחקני סלטה ויגו חוגגים | Octavio Passos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי