שון וייסמן בנבחרת המחזור של "מונדו דפורטיבו" לצד ליאו מסי

שון וייסמן | ויאדוליד, האתר הרשמי

חלוץ ויאדוליד כבש את שעריו הראשונים העונה ב-2:3 על אוסאסונה וכעת הוא מככב ב-11 המצטיינים של המחזור ה-13 בספרד

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

13 מחזורים מאז שהחלה עונת 2020/21, שון וייסמן מתחיל לפרוע שטרות ראשונים ולעלות על דרך המלך. עד יום שישי האחרון היו לו בסך הכל שלוש הופעות בהרכב וכמובן אפס שערים או בישולים, אבל בסוף השבוע הוא זכה לאמון מחודש בקרב התחתית נגד אוסאסונה והוא השיב עם שני שערים משני כדורים למסגרת בדרך לניצחון 2:3 וכעת גם זוכה להופעה היסטורית בנבחרת השבוע ב"לה ליגה".

באתרים רבים בחרו בשון וייסמן לנבחרת השבוע, ביניהם "מונדו דפורטיבו" הנחשב. זו לא בחירה מפתיעה לאור צמד קריטי שכבש בביצועים נאים למדי, אבל מדובר בעוד ציון דרך לחלוץ שזכה לשבחים רבים על הופעתו האחרונה ומרכיב ב"מונדו" את שלישיית ההתקפה של המחזור ה-13 בספרד לצד יאגו אספס מסלטה ויגו ולא אחר מליאו מסי, שהעניק לברצלונה ניצחון יקר על לבאנטה. גם לריאל מדריד נציג יחיד השבוע וזהו הקשר טוני קרוס.

במקביל, בתקשורת האוסטרית – ליגה בה הישראלי כבש אשתקד 30 גולים – תהו כיצד שעריו הראשונים של וייסמן בספרד נכבשו רק בחודש דצמבר ולשם כך הם שוחחו עם לואיס מיגל, עיתונאי ופרשן ספרדי, שניסה לשפוך אור על התעלומה: "בגלל תג המחיר והטייטל 'השחקן היקר בתולדות ויאדוליד', שון היה תחת ביקורת, למרות שהוא לא שיחק באופן קבוע והשלים 90 דקות פעם אחת".

מיגל המשיך: "בהתחלה, סרחיו גונסאלס סבר שסרג'י גווארדיולה יתאים לו יותר בגלל שזו עונתו השלישית, אבל הוא טעה. שון צריך להיות הסקורר, הוא ומרכוס אנדרה הם שני השחקנים היחידים בקבוצה שיש להם חוש להבקעת שערים. מבחינתי זו שאלה רטורית, הוא צריך להיות מספר 9 של ויאדוליד. המאמן גונסאלס יצטרך להתאמץ ולמצוא שיטת משחקת שתתאים עבור וייסמן".

שון וייסמן בנבחרת השבוע | אל מונדו דפורטיבו
עוד באותו נושא: שון וייסמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי