ויאדוליד ושון וייסמן עלו לסיבוב השני בגביע הספרדי

שון וייסמן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

לאחר הצמד שכבש נגד אוססונה, החלוץ הישראלי קיבל מנוחה ממאמנו לקראת המשחק נגד סביליה בשבת וראה את קבוצתו מנצחת 0:5 את קנטולגואה מהליגה השלישית

(גודל טקסט)

לצד העונה המותחת בליגה הספרדית, משחקי הסיבוב הראשון בגביע המלך הספרדי יצאו הערב (שלישי) לדרך עם מספר משחקנים מסקרנים בין קבוצות ה"לה-ליגה" ליריבות מהליגות הנמוכות, אשר חולמות להפתיע. במוקד, שון וייסמן וריאל ויאדוליד השלימו את המלאכה עם 0:5 חלק על קנטולגואה.

קנטולגואה – ריאל ויאדוליד 5:0

ארבעה ימים בלבד חלפו מאז משחק השיא של וייסמן במדי ויאדוליד, כאשר הישראלי כבש צמד בכורה בליגה הספרדית וניצח 2:3 את אוססונה. הערב החלוץ פתח על הספסל של סרחיו גונסאלס, וראה את קבוצתו מטיילת לסיבוב הבא נגד היריבה מהליגה השלישית בספרד.

טוני וייה כבש צמד, קוקי זלאזר, רובן אלקרז, וז'וטה הפורטוגלי הוסיפו עבור הסגולים-לבנים בצפון ספרד. וייסמן מצידו נותר על הספסל ויקווה לפתוח בהרכב נגד סביליה ביום שבת הקרוב.

ניצחון קליל עבור ויאדוליד | Octavio Passos/Getty Images

סיודאד דה לוצנה – סביליה 3:0

בהילוך נמוך, הקבוצה של ז'ולן לופטגי לא הייתה צריכה יותר מזה כדי לגבור על לוצנה הצנועה מהליגה הרביעית. אוסקר בדקה השנייה, לוק דה יונג בדקה ה-14 ופנדל של ז'ואן ז'ורדן בדקה ה-45 הכריעו את המשחק עוד במחצית הראשונה.

טומארש – אוססונה 6:0

קבוצה נוספת מהליגה הבכירה בספרד אשר טיילה לשלב הבא היא אוססונה. הבאסקים הגיעו לדרום ספרד כדי לפגוש את טומארש האנדלוסית והפציצה עם שישייה. אנריקה בארחה ופאקונדו רונקאליה כבשו במחצית הראשונה, אנריק, קיקה סביירו וג'ונתן קיירו הוסיפו בשנייה. בארחה השלים צמד וחתם.

תוצאות נוספות:

פולפילנו – לוגו 2:1
פורטוגאלטה – פונפראדינה 0:1
מארשאמלו – הואסקה 3:2
ססטאו ריבר – טנריפה 2:0
אורנסה – לגאנס 1:0
קורייה – אוביידו 3:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי