יש על מי לסמוך: בנזמה סידר לריאל מדריד 1:3 נגד בילבאו

זינדין זידאן, קארים בנזמה | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

החלוץ הצרפתי היה שם שוב עבור הבלאנקוס, כבש פעמיים (74 ,90) לקראת הסיום והעניק לזידאן ניצחון חשוב. קרוס כבש ראשון במשחק (45), קאפה איזן (52). גארסיה הורחק בדקה ה-12 עם כרטיס צהוב שני

(גודל טקסט)

לאחר שבוע מושלם עבורה, ריאל מדריד המשיכה הלילה (בין שלישי לרביעי) את הכושר הנהדר עם 1:3 חשוב על אתלטיק בילבאו ובכך רשמה ניצחון רביעי בצף בכל המסגרות. קארים בנזמה כבש פעמיים לקראת סיום המשחק והעניק לקבוצתו את הניצחון.

ההתמודדות הלילה במדריד הייתה במסגרת המחזור ה-19 שהוקדם, והיא הגיעה לאחר שריאל הצליחה להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות לאחר שהייתה בסכנת הדחה, כאשר לאחר מכן היא גם ניצחה 0:2 את אתלטיקו מדריד בדרבי.

הבשורות הגדולות ביותר עבור אלופת ספרד הייתה חזרתו של פדריקו ואלוורדה להרכב של זינדין זידאן, שפתח במשחק גם עם דני קרבאחל בהגנה. למעשה, האירוע הראשון במשחק הגיע כבר בדקה ה-12, והוא היה לא שגרתי. ראול גרסיה, הקשר שמוכר בעיקר בגלל האגרסיביות שלו, ראה כרטיס צהוב שני מהשופט חסוס חיל.

בנזמה חוגג. ניצח לריאל מדריד את המשחק | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

הבאסקים שרדו היטב בעשרה שחקנים וניצלו בעיקר את הכבדות שיש בהרכב של ריאל מדריד, אך כשלו בפעולה האחרונה. מי שלא נכשל במגרש היה טוני קרוס, ששלח כדור נהדר ממרחק לרשת של אונאי סימון והוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה ביתרון לבן.

את החצי השני פתחו האורחים באדום-לבן בצורה טובה עבורם, ובדקה ה-52 המגן אנדר קאפה יצא למבצע אישי נהדר, חדר עד לרחבת החמש והצליח למצוא את הרשת של טיבו קורטואה. ריאל ניסתה בכל כוחה למצוא שער ניצחון, וזידאן זרק לכר הדשא את איסקו ומרקו אסנסיו כדי להשיג שער ניצחון.

בדקה ה-74 החילוף של זידאן עשה את שלו – אסנסיו הוציא קרן מהירה לעברו של קרבאחל, שחקני ההגנה של בילבאו לא היו מוכנים והמגן מצא את ראשו של בנזמה, אשר הקדים את כולם וכבש את שערו החמישי העונה, בדרך לניצחון החשוב של קבוצתו.

ריאל מדריד בשוויון נקודות עם אתלטיקו מדריד | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

דקות הסיום המבריקות של בנזמה לא הסתיימו רק בשער אחד. בדקה ה-92, לאחר הצלה גדולה של קורטואה, הצרפתי קיבל מסירה מלוקה מודריץ' בעומק הרחבה ושלח כדור שטוח לרשת של סימון וקבע 1:3 גדול לריאל באצטדיון אלפרדו די סטפנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי