זידאן התמוגג מבנזמה: "החלוץ הטוב ביותר בתולדות צרפת"

קארים בנזמה חוגג | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

מאמן ריאל מדריד החמיא בגדול לחלוץ שלו, שכבש צמד ב-1:3 על בילבאו: "הרזומה שלו מדבר בעד עצמו". הצרפתי הגיע לנתון מרשים בשערים בנגיחה. וגם: בספרד סימנו את רגע המפנה בעונה של הבלאנקוס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד המשיכה במומנטום החיובי אמש (שלישי) במשחק שהוקדם מהמחזור ה-19, עם ניצחון 1:3 על אתלטיק בילבאו, שהיה השלישי שלה ברציפות בליגה הספרדית. שני שערים מאוחרים של קארים בנזמה, שכבש בדקות 74 ו-92, העניקו את שלוש הנקודות לבלאנקוס, שהשתוו לריאל סוסיאדד ולאתלטיקו מדריד, אם כי היריבה העירונית שיחקה שני משחקים פחות ואילו הקבוצה הבאסקית תפגוש את ברצלונה הערב.

בתקשורת המקומית עסקו בתפנית הגדולה שחלה בריאל מתחילת החודש. קבוצה של זינדין זידאן נכנעה לוולנסיה ולאלאבס במהלך נובמבר, זאת בנוסף לתיקו מול ויאריאל ותוצאות מאכזבות גם בליגת האלופות, אלא בשבועיים האחרונים עלתה לשמינית גמר הצ'מפיונס מהמקום הראשון בבית הצמוד אליו הוגרלה, בנוסף לניצחונות יוקרתיים וחשובים בליגה, נגד סביליה ואתלטיקו מדריד.

ב"מארקה" סימנו את ה-0:1 על האנדלוסים כרגע המפנה של הלבנים: "אותו ניצחון היה המפתח, כי הוא הגיע בתקופה קשה שאיימה אפילו על מעמדו של זידאן. מדריד לא הבריקה במשחק ההוא, אבל הייתה מרוכז וסולידית והשיבה לעצמה את הזהות שאפשרה לה לזכות באליפות האחרונה".

בנזמה העלה את מאזנו לשישה שערים העונה ורחוק גול אחד ממיקל אויארסבאל ויאגו אספאס, שמוליכים את טבלת הכובשים. אחד השערים של הצרפתי הגיע בנגיחה והיה ה-19 במספר שלו עם הראש מאז תחילתה של עונת 2018/19 בכל המסגרות: מלבד רוברט לבנדובסקי, אף שחקן בחמש הליגות הבכירות באירופה לא הבקיע בנגיחה יותר מבנזמה בתקופה זו.

בתום המשחק, זידאן התמוגג ממספר 9 שלו: "לדעתי הוא החלוץ הטוב ביותר בהיסטוריה של צרפת. הוא מוכיח את זה כבר תקופה ארוכה בריאל מדריד עם יותר מ-500 הופעות. הרזומה שלו מדבר בעד עצמו. בעיניי, זה ברור שהוא הכי טוב. הוא לא חלוץ 9 טהור, הוא לא חושב רק על לכבוש ולכן אני מת עליו. הוא שחקן יותר שלם עכשיו, שמסוגל לכבוש כי הוא נכנס לאזורים האלה כשזה חשוב ומבקיע כמו היום. זה מה שיש לקארים".

בנזמה עצמו אמר: "אני מתאמן על נגיחות באימונים. חלוץ צריך לכבוש בכל מיני דרכים, זה טוב לי ולקבוצה. היה היום משחק ביתי חשוב, בליגת האלופות כבר חזרנו למסלול הנכון כי שיחקנו כמו קבוצה בהגנה ובהתקפה, היה קשה לשבור את ההגנה שלהם וזה דרש סבלנות. הכי חשוב להישאר חזקים בראש, הגוף בסדר למרות העומס".

רומן ספורטיבי. זידאן ובנזמה | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי