קסיאס חזר לריאל. הזאר נכלל בסגל לגרנאדה

איקר קסיאס
איקר קסיאס | DOMINIQUE FAGET/AFP/GettyImages

שוער העבר האגדי שב לקבוצתו נעוריו בתור סמנכ"ל קרן המועדון: "אני גאה לחזור הביתה". זידאן לקראת גרנאדה: "רוצים להמשיך במומנטום נצטרך להיות סבלניים". מודריץ' סובל מעומס וייעדר, הקשר הבלגי שב מפציעה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ריאל מדריד הלוהטת תארח מחר (רביעי ב-20:45) את גרנאדה למשחק במסגרת המחזור ה-15 בליגה הספרדית ותקווה לשמור על מאזן מושלם בחודש דצמבר. בינתיים, הבלאנקוס הודיעו על סגירת מעגל מרגשת, במסגרתה איקר קסיאס, אולי גדול השוערים בתולדותיהם, ישוב למקום בו גדל בתפקיד סמנכ"ל קרן ריאל מדריד שמקדמת את ערכי המועדון באמצעות פרויקטים חינוכיים וחברתיים בספרד בפרט ובעולם בכלל.

"איקר הוא אגדה של ריאל מדריד והוא מייצג את הערכים של המועדון והשוער הטוב בהיסטוריה", נמסר בהודעה הרשמית מטעם הבלאנקוס. זו גאווה גדולה וכבוד גדול עבורנו לקבל בחזרה אלינו את אחד הקפטנים הגדולים בתולדות המועדון שלנו". קסיאס עצמו אמר: "אני גאה לחזור הביתה לאתגר חדש ומגיע אליו עם כל ההתלהבות, התשוקה והרצון שבעולם. תודה על קבלת הפנים".

קסיס זכה עם ריאל ב-19 תארים ב-25 שנותיו במועדון ונאלץ כזכור לעוזב לראשונה בקריירה שלו בשנת 2015 לאחר שהרגיש לא מוערך לעל ידי ראשי ואנשי הקבוצה. בחודש אוגוסט האחרון הודיע השוער על פרישה לאחר שעבר התקף לב באימון פורטו ותלה את הכפפות בתום קריירה מפוארת.

לקראת המשחק מחר, זידאן אמר במסיבת העיתונאים: "קשה לנו מול קבוצות שמשחקות מאחור, זה נכון, אך גרנאדה היא קבוצה טובה שלא נוטה להסתגר יותר מידי. אנחנו מבחינתנו רוצים להמשיך את המומנטום הטוב שלנו ונצטרך להיות סבלניים. אתלטיקו מדריד? כן, אנחנו אנחנו מתחרים איתם במירוץ האליפות".

זידאן התייחס בקצרה גם לחזרתו של קסיאס: "מדובר בחדשות נפלאות, כולם יודעים כמה איקר נתן לריאל מדריד לאורך השנים ואני שמח שהוא חזר למועדון".

מבחינה מקצועית, לוקה מודריץ' חש רגישות בשריר הירך האחורי וריאל מדריד תצטרך להסתדר בלעדיו במשחק מחר, אך הוא עשוי לעמוד לרשות הקבוצה כבר כבר במחזור הבא נגד אלצ'ה. לעומתו, ויניסיוס ג'וניור התאושש מקלקול קיבה ממנו סבל בימים האחרונים והוא יוכל לקחת חלק. השם הגדול שחוזר הוא אדן הזאר שנפצע כזכור נגד אלאבס ב-28 בנובמבר. סביר שייעלה מהספסל. גם איסקו ברשימת המוזמנים ולפתע הספסל של זידאן עשיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי