ריאל רשמה ניצחון חמישי ברציפות עם 0:2 על גרנאדה

קאסמירו חוגג עם שחקני ריאל מדריד | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

אלופת ספרד המשיכה בכושר הטוב שלה על אף שלא הרשימה. קאסמירו כבש ראשון (57), בנזמה הכפיל בתוספת הזמן עם שערו השמיני העונה בליגה. הזאר לא שותף. סלטה נעצרה עם 1:1 נגד חטאפה

(גודל טקסט)

חזור ה-15 בליגה הספרדית יצא לדרך אתמול (שלישי) עם שישה משחקים והערב (רביעי) יושלם מחזור אמצע השבוע. במשחק המוקדם, חטאפה וסלטה ויגו נפרדו בתיקו 1:1. בהמשך רשמה ריאל מדריד ניצחון ליגה חמישי ברציפות ונצמדה שוב לאתלטיקו מדריד עם 0:2 על גרנאדה. ב-23:00 ייערכו שני משחקים נוספים – אלאבס תפגוש את אייבר ובטיס תארח את קאדיס לקרב מרכז טבלה.

ריאל מדריד – גרנאדה 0:2

הקבוצה של זינדין זידאן לא הציגה כדורגל גדול אך עם התוצאות אי אפשר להתווכח. זה היה הניצחון השישי ברציפות שלה בכל המסגרות. קארים בנזמה סיכן את השער כבר בדקות הפתיחה אך לא היה מדויק וכך גם רודריגו. בדקה ה-38 הברזילאי נפצע, ירד מכר הדשא בדמעות ופינה את מקומו למרקו אסנסיו שרשם את משחקו הטוב ביותר העונה, בזמן שאדן הזאר שנכלל בסגל – לא שותף ולו לדקה.

במחצית השנייה הבלאנקוס היו מעט טובים יותר. בדקה ה-55 הספרדי סיפק עקב נהדר ומצא את הקורה, וכעבור שתי דקות הרים נפלא מצד שמאל, קאסמירו הקדים את חסוס ואייחו אקס ריאל וכבש בנגיחה מכל הלב, 0:1 לריאל. האורחת הקשתה על ריאל ולא הרימה ידיים.

אנטוניו פוארטס בעט כדור מסוכן בסיבוב אך טיבו קורטואה שקיבל השבוע את תואר הזאמורה – ירד היטב וקלט את הכדור בביטחה. האורחת ביקשה פנדל אך ספק נגיעת יד של קאסמירו אך השופט התעלם מהמהלך ובצדק.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1023482

הקבוצה מהצמרת שלחה את כל השחקנים למעלה בעוד ריאל התרכזה בהגנה, ונענשה על כך בתוספת הזמן בשער שני כאשר בנזמה כבש את שערו השמיני העונה בליגה בלי כל בעיות וקבע את תוצאת המשחק – 0:2. מי שבישל לו היה איסקו שעלה מהספסל. הצרפתי השתווה ליאגו אספס וג'רארד מורנו בראש טבלת הכובשים.

בעוד שבוע, במחזור אמצע השבוע, תפגוש האלופה את אלצ'ה המדורגת במקום ה-16. כרגע היא נצמדה לאתלטיקו מדריד בשוויון נקודות אלא שלקבוצה של דייגו סימאונה שני משחקים חסרים וכרגע היא הפייבוריטית לזכות בתואר.

חטאפה – סלטה ויגו 1:1

האורחת הגיעה למשחק בכושר מצוין עם ארבעה ניצחונות ליגה רצופים עם המאמן אדוארדו קאודט ששינה את הקבוצה מקצה לקצה לאחר שהחליף את אוסקר גארסיה וקיוותה לנצח את יריבתה לראשונה מזה שישה משחקים. דווקא חטאפה עלתה ליתרון מהיר עם שער של דמיאן סוארס כבר אחרי שבע דקות – ועוד איזה שער. המגן הימני הטעה שחקן, התקדם ושלח פצצה אדירה לחיבורים!.

אלא שהיתרון החזיק מעמד רק עד לדקה ה-17 כאשר יאגו אספס הקפטן דייק מהנקודה הלבנה והשווה ל-1:1 בשערו השמיני העונה. החלוץ הספרדי השתווה לג'רארד מורנו בראש טבלת המבקיעים. סלטה החזיקה יותר בכדור אך לא סיכנה יותר מיריבתה, לה גם חילוף משולש לא עזר. במחזור הבא תארח סלטה את הואסקה מהתחתית למשחק די נוח בעוד חטאפה תתארח במטרופוליטנו אצל מוליכת הטבלה אתלטיקו מדריד לדרבי הקטן.

יאגו אספס, נמניה מקסימוביץ' | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

תוצאות נוספות: אלאבס – אייבר 1:2, בטיס – קאדיס 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי