זידאן: "לא ראיתי לנכון שהזאר ישחק". אסנסיו חזר לחיים

אדן הזאר | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מאמן ריאל לא שיתף את הבלגי שחזר לסגל אחרי ארבעה משחקים ב-0:2 על גרנאדה: "לא רציתי להסתכן איתו". הקשר בישל והיה מעורב בשער לראשונה העונה אחרי 18 משחקים: "יש בו משהו קסום, תוך דקה שינה את מצבו בקבוצה"

(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה מאוד לא יציבה, דברים מתחילים להתחבר לריאל מדריד, אשר גברה אתמול (רביעי) 0:2 על גרנאדה ורשמה ניצחון חמישי ברציפות בליגה. אלופת ספרד מדורגת כעת במקום השני בטבלה והשתוותה במספר הנקודות שלה לאתלטיקו מדריד שבפסגה, עם 32, אך לקולצ'ונרוס שני משחקים חסרים.

זה לא היה פשוט וגרנאדה עשתה חיים קשים לריאל, שרק במחצית השנייה הצליחה למצוא לראשונה את הרשת ולעלות ליתרון, כאשר מרקו אסנסיו בישל לקאסמירו את השער ה-6,200 של הבלאנקוס אי פעם בלה-ליגה. השני הגיע בתוך תוספת הזמן מרגליו של קארים בנזמה, שקיבל אסיסט מאיסקו.

עד המשחק אמש – גם אסנסיו וגם איסקו לא היו מעורבים אפילו בשער אחד מתחילת העונה – לא כבשו ולא בישלו. אתמול הסכר סוף סוף נפרץ (אסנסיו במשחקו ה-18 בכל המסגרות, איסקו ב-11). אגב, זו הפעם הראשונה ב-114 משחקים ששני הקשרים שיתפו בהם פעולה הצליחו לבשל באותו משחק.

מרקו אסנסיו | Denis Doyle/Getty Images

בספרד דיברו על "דקת התהילה" של אסנסיו, שכן דקה וחצי לפני שבישל לקאסמירו כמעט כבש את אחד משערי העונה – אך נעצר בקורת השער. "הדקה וחצי הזו של אסנסיו שינתה את המשחק עבור ריאל ואפילו שינתה את אסנסיו אצל זינדין זידאן. סוף סוף הוא היה מעורב בשער, לקח לו יותר מדי זמן ביחס לכדורגלן שחשבו בעבר שיזכה בכדור הזהב. יש בו משהו כל כך קסום, עד כדי כך שתוך דקה אחת הוא הפך את מצבו בקבוצה".

אדן הזאר, ששיחק רק שלוש פעמים העונה במסגרת הליגה, חזר לסגל לאחר ארבעה משחקים אך לא שותף. המאמן זידאן ניסה להסביר מדוע כאשר נשאל על הנושא בסיום: "לא ראיתי לנכון שהוא ישחק כי בסופו של דבר זה היה משחק קשה. לא רציתי להסתכן איתו. יש לנו עכשיו כמה ימים של מנוחה ולאט לאט הוא יצטרף לקבוצה".

"היה משחק קשה מאוד, קשה מאוד", הודה המאמן הצרפתי. "הם לחצו למעלה טוב מאוד והחמצית הראשונה הייתה קשה מאוד, הם סיבכו לנו את החיים. מדובר בקבוצה טובה מאוד. במחצית השנייה היה טוב יותר והגיע לנו לנצח. מגיע כל הכבוד לשחקנים, נצטרך להמשיך להילחם כמו שאנחנו עושים עד עכשיו".

זינדין זידאן | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי