ריאל לא תשנה את הסגל בחורף, זידאן אישר: הזאר ישחק נגד אלצ'ה

זינדין זידאן | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

בספרד דווח כי אף אחד לא יעזוב את הבלאנקוס אך איסקו עשוי להצטרף לסביליה בקיץ, והמאמן לא דורש חיזוק. הקשר ישולב מהספסל ברביעי כשהאלופה רוצה ניצחון שישי ברציפות. הצרפתי: "רוצה שהעניין עם ראמוס ייפתר מיד"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

חלון ההעברות של החורף על סף פתיחה וזו הזדמנות לכל הקבוצות באירופה להתחזק לקראת החצי השני של העונה, אך לא כולן מתכוונות לעשות זאת. ב"אס" פורסם היום (שלישי) כי ריאל מדריד החליטה לא לבצע רכש בינואר, בין השאר בגלל שהמאמן זינדין זידאן לא ביקש מראשי המועדון לחזק את הסגל שלו.

בתקשורת הספרדית טוענים שהצרפתי מרוצה מהכלים העומדים לרשותו, בייחוד לאור העובדה שכל עמדה מאוישת על ידי שני שחקנים לגיטימיים לכל הפחות. הבלאנקוס צמודים לאתלטיקו מדריד בפסגת הליגה, אולם היריבה העירונית קיימה שני משחקים פחות. בליגת האלופות, לריאל מצפה מפגש כפול עם אטאלנטה בשמינית הגמר וזידאן נחוש להוציא את המקסימום מהסגל הקיים בשלבי ההכרעה של העונה.

אחת האפשרויות שהיו על הפרק הייתה החזרתו של טאקה קובו המושאל לוויאריאל, אך הרעיון ירד מסדר היום כיוון שה"צוללת הצהובה" כבר שילמה על ההשאלה והסכום נכלל בחישובי התקציב של ריאל.

מעבר לכך, משמעות ההחלטה היא שהאלופה גם לא צפויה לשחרר אף שחקן בחלון החורף. בין המועמדים לעזוב היו מרסלו ולוקה יוביץ', שלא מרבים לקבל מזידאן הזדמנויות, אולם בספרד נכתב כי המאמן יעשה הכל על מנת להשאיר אותם בעניינים ויקווה כי משחקי גביע המלך יעזרו לו לשמור את המגן והחלוץ בכושר.

איסקו | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

שחקן אחר שכן צפוי לעבור לקבוצה חדשה, אם כי לא יעשה זאת עד תום העונה, הוא איסקו. ב"אס" דווח כי הקשר נחוש בדעתו לעזוב בקיץ הקרוב והשאיפה שלו היא להתאחד עם ז'ולן לופטגי שמאמן את סביליה. תחת לופטגי, בזמן שהאחרון הדריך את נבחרת ספרד, איסקו חווה את התקופה הטובה ביותר שלו מבחינה אישית וכעת הוא מעוניין להציג שוב את היכולת שהצליח להוציא מעצמו בזמנו. זידאן איבד אמון בשחקן שגדל במלאגה והעניק לו את חולצת ההרכב רק שלו פעמים העונה, אך במקביל סירב לבקשתו לעזוב כבר בחודש הבא. לפי הדיווח, ריאל מדריד תדרוש מסביליה בין 15 ל-20 יורו עבור איסקו.

מחר: ריאל תתארח אצל אלצ'ה

אלופת ספרד מקווה לסיים את 2020 בטעם טוב ועם ניצחון ליגה שישי ברציפות ושביעי בסך הכל כשתפגוש את אלצ'ה (22:30). הבלאנקוס הם קבוצת החוץ הטובה בליגה עד עתה. ריאל מגיעה למשחק עם סגל כמעט מלא – כולם בריאים למעט רודריגו הברזילאי שייעדר שלושה חודשים. לוקה מודריץ' חוזר לאחר שסבל מאי נוחות ואפילו אדן הזאר צפוי לשחק. לפי הערכות הבלגי יעלה בחצי השעה האחרונה: "הוא יהיה איתנו ויישחק קצת", אישר זידאן במסיבת העיתונאים. הבלגי לא שיחק מאז נפצע נגד אלאבס ב-28 בנובמבר. הוא נכלל בסגל נגד גרנאדה אך לא שותף.

שני כלי התקשורת הגדולים במדריד משערים גם יחד כי הצרפתי ימשיך עם אותו הרכב שכן הוא רואה במשחק הזה כקריטי ולא רוצה לקחת סיכונים שהדינמיקה המנצחת תיפסק. הוא זוכר גם את ההפסדים נגד שחטאר דונייצק (3:2) וקאדיס (1:0). זידאן נשאל האם הוא אינו מסתכן בפציעות וענה: "יש כאן אנשי מקצוע רבים ומוכשרים ואנחנו קשובים, לעולם לא נסכן שחקן. הסיכון הוא כללי שכן יש הרבה משחקים ואימונים".

זינדין זידאן, אדן הזאר | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מעבר לשוער טיבו קורטואה, גם פרלאן מנדי, רפאל וראן, טוני קרוס וקארים בנזמה שיחקו את כל 540 הדקות בניצחונות האחרונים. מנגד, איסקו שיחק 38 דקות בלבד ומרסלו כלל לא שותף – התקופה הכי קשה שלו במועדון מאז עונת הבכורה. זידאן הבהיר: "זה כואב שהם לא יכולים לשחק, כולם רוצים, הם תרמו הרבה לקבוצה. זה החלק הקשה בלהיות מאמן. אבל לכולם תהיה הזדמנות". כשנשאל האם הם שוקלים לעזוב, ענה: "אני לא מתעסק בזה ואין לי שליטה על זה. אני רואה אותם מתאמנים היטב ומאוד נלהבים".

לקראת המשחק אמר: "הביקורות על הקבוצה לא מפריעות לי, שואלים ואני עונה ועושה את עבודתי. הביקורת לא תשתנה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד כי משחקים קשים מגיעים. עלינו לשחק טוב במשך 90 דקות. אלצ'ה? זה מגרש קטן ולא פשוט, היא התייצבה לאחרונה ויהיה משחק לא קל".

בנוסף התייחס המאמן לסרחיו ראמוס ולוקאס ואסקס. בספרד דווח כי מודריץ' סיכם על הארכת חוזהו בעונה אחת קרי עד 2022, בעוד לגבי הקפטן וקשר הכנף אין חדש. "הוויכוח הזה קיים ואתם ידועים מה אני חושב על זה. אני רוצה שהם יישארו ושהדברים האלה יתוקנו במהירות האפשרית".

סרחיו ראמוס | Denis Doyle/Getty Images

המארחת מגיעה למשחק מהמקום ה-16 בטבלה במרחק נקודה בלבד מהקו האדום. אלצ'ה כזכור עלתה מליגת המשנה לאחר משחקי הפלייאוף. הקבוצה סיימה ב-2:2 נגד אוסאסונה במחזור האחרון אך לא הצליחה לנצח כבר שמונה משחקים, מאז ה-23 באוקטובר אז הפתיעה את ולנסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי