מעמדו של וייסמן בסכנה? מאמן ויאדוליד אישר: "נצרף חלוץ בינואר"

שון וייסמן
שון וייסמן | Fran Santiago / Stringer

אחרי עוד משחק ללא שער ותיקו נגד קאדיס, סרחיו גונסאלס הודה: "זקוקים לשחקן שיבקיע וינצח עבורנו משחקים". הישראלי יכול היה לקנות את עולמו אך נגח למשקוף והוחלף (69). יאבד את מקומו בהרכב?

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

שון וייסמן פתח אתמול (שלישי) בהרכב ויאדוליד בפעם השביעית העונה בליגה הספרדית, אך לא הצליח למצוא את הרשת וקבוצתו סיימה ב-0:0 בחוץ מול קאדיס שהותיר אותה מתחת לקו האדום בתום 16 מחזורים. הישראלי היה יכול לקנות את עולמו ולסדר ניצחון יקר, אך נגיחה שלו בפתיחת המשחק מצאה רק את המשקוף ובהמשך הוא הוחלף על ידי טוני סוארס (69).

המאמן סרחיו גונסאלס, שרשם משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון, נותר מתוסכל מכך שקבוצתו לא כבשה בפעם השביעית העונה והוא התייחס להחמצה של וייסמן בסיום: "אם הנגיחה של שון הייתה הולכת פנימה, כל המשחק היה משתנה עבורנו. אני חושב שהקבוצה שיחקה בצורה טובה, השחקנים נתנו את כל מה שיש להם ונלחמו, אך לצערי שוב לא הצלחנו להבקיע".

כשנשאל האם בכוונתו להחתים שחקני חיזוק בחודש ינואר, גונסאלס אפילו לא היסס: "כמובן שננסה להחתים שחקנים שיהוו עבורנו תוספת כוח בחלק הקדמי. חשוב מאוד שנצליח למצוא במהלך החלון פתרון לבעיית הבקעת השערים שלנו, אנו זקוקים לחלוץ שיבקיע עבורנו גולנו ויעזור לנצח משחקים. אנחנו חייבים לשפר את הביטחון שלנו באזורים המסוכנים".

אחרי שלא מצא את מקומו בפתיחת העונה ולא זכה ליותר מידי הזדמנויות, וייסמן פילס לאחרונה את דרכו להרכב וכאמור פתח בשבעה משחקים ועלה עוד חמש פעמים מהספסל, אולם מאזנו די מאכזב ועומד על שני שערים בלבד אותם הוא הבקיע בניצחון 2:3 על אוססונה מוקדם יותר ההחודש.

שון וייסמן עם שחקני ויאדוליד
שון וייסמן עם שחקני ויאדוליד | Quality Sport Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי