מוליכת הליגה הגאה: 0:1 לאתלטיקו מדריד על חטאפה

לואיס סוארס, מרקוס יורנטה, שימה ורסאליקו | Denis Doyle/Getty Images

סימאונה רשם ניצחון במשחקו ה-500 על הקווים של הקולצ'ונרוס ויסיים את השנה במקום הראשון בליגה. סוארס כבש את שערו השמיני העונה. 1:2 לגרנאדה על ולנסיה במשחק המוקדם. ב-22:30: ריאל מדריד מתארחת אצל אלצ'ה

(גודל טקסט)

הליגה הספרדית מתקרבת בצעדי ענק למחצית העונה. הערב (רביעי) המחזור ה-16 שיצא לדרך אתמול עם התיקו המאכזב של ברצלונה נגד אייבר (1:1) נמשך עם ארבעה משחקים. במשחק המוקדם, גרנאדה גברה על ולנסיה 1:2 במשחק עם שלושה כרטיסים אדומים. מיד לאחר מכן, אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 אופייני את חטאפה והבטיחה את המקום הראשון בסיום השנה. במקביל, סלטה ויגו ניצחה 1:2 את הואסקה. יום המשחקים יינעל כשהאלופה ריאל מדריד תתארח אצל העולה החדשה אלצ'ה (22:30).

אתלטיקו מדריד – חטאפה 0:1

לשמחתם של אוהדי אתלטיקו מדריד, הקבוצה שלהם סיימה את 2020 בפסגה עם ניצחון בדרבי הקטן של הבירה. מי ששמח במיוחד הוא דייגו סימאונה, שציין את משחקו ה-500 על הקווים במועדון. זה היה הניצחון השלישי ברציפות של הקולצ'ונרוס מאז ההפסד בדרבי לריאל מדריד. מבחינת ההרכב, ז'ואאו פליקס חזר להרכב של הקולצ'ונרוס ופתח בחוד לצד לואיס סוארס, והחלוץ האורוגוואי הכריע את המשחק בשער הליגה השמיני שלו העונה.

בדקה ה-20, שש דקות לאחר שתומא למאר בעט לקורה, יאניק קראסקו הרים כדור חופשי והחלוץ נגח כדור אדיר לרשת והעלה את קבוצתו ליתרון. המארחת קצת נעלמה מהמגרש בדקות הפתיחה של המחצית השנייה, אך לצערה של חטאפה, היא לא הצליחה לנצל זאת עבור שבור שוויון, ובכך היא נותרה קרובה מאוד לקו האדום. את השנה החדשה יפתחו האדומים נגד אלאבס, ויקוו להמשיך את הקצף.

סוארס חוגג. האורוגוואי כבש את שערו השמיני העונה | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

גרנאדה – ולנסיה 1:2

המארחת רצתה לסיים את השנה הטובה ביותר בתולדותיה ברגל ימין ופתחה חזק. בחלוף רבע שעה קנדי העלה את הקבוצה ליתרון אך השער נפסל לאחר בדיקה ב-VAR בטענה לפאול. העטלפים היו דווקא אלה שעלו ליתרון כשבדקה ה-36 דניס צ'רישב בישל לחלוץ קווין גמיירו. רגע לפני ההפסקה לגרנאדה היה מעט מזל. כדור חופשי של קנדי פגע בשחקן הגנה וחדר לרשת, 1:1 "עם הבאזר" (45+3).

בדקה ה-65 המארחת כמעט השלימה מהפך. לואיס סוארס חטף כדור מהבלם מוקטר דיאקבי, הטעה אותו ובעט חזק ליד הקורה. האורחת עברה שתי דקות של אובדן עשתונות. ג'ייסון הורחק בדקה ה-70 בצהוב שני ובדקה ה-72 גונסאלו גדש ספג אדום ישיר כנראה משום שקילל את השופט. בדקה ה-77 גם גרנאדה ספגה אדום כשהשופט החמיר עם דומינגוס דוארטה.

רוברטו סולדאדו, קרלוס סולר | Fran Santiago/Getty Images
גמיירו וצ'רישב. שער היתרון לא הספיק | Fermin Rodriguez/Quality Sport Images/Getty Images
ג'ייסון מורחק | Fran Santiago/Getty Images

כצפוי, המארחת שהייתה ביתרון מספרי הפעילה לחץ כבד על השער בזמן שנותר ובדקה ה-88 באה על שכרה כשחורחה מולינה הוותיק נגח נפלא לרשת וקבע מהפך ו-1:2 עשרים דקות אחרי שעלה מהספסל. בעוד ארבעה ימים תתארח גרנאדה אצל אייבר, בעוד ולנסיה שקרובה-קרובה לקו האדום ולא ניצחה כבר שבעה משחקי ליגה – תפגוש בביתה את קאדיס העולה החדשה.

תוצאות נוספות

סלטה ויגו – הואסקה 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי