סיום שנה מתסכל: ריאל מדריד סיימה ב-1:1 מאכזב אצל אלצ'ה

דני קרבאחל | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

לאחר חמישה ניצחונות רצופים בליגה, הבלאנקוס איבדו יתרון ושמטו שתי נקודות אצל העולה החדשה. מודריץ' כבש לאלופה, פידל השווה מהנקודה הלבנה לאחר הכשלה של קרבאחל. הזאר חזר ושיחק 12 דקות

(גודל טקסט)

דווקא לאחר חמישה ניצחונות רצופים בליגה, ריאל מדריד סגרה הערב (רביעי) את שנת 2020 עם איבוד נקודות מאכזב אחרי שסיימה ב-1:1 אצל העולה החדשה אלצ'ה.

הקבוצה של זינדין זידאן ראתה מוקדם יותר היום את אתלטיקו מדריד מנצחת 0:1 את חטאפה ובכך פותחת פער של שלוש נקודות בפסגה, ולכן המאמן הצרפתי ידע כמה חושב לנצח במזרח ספרד. מרקו אסנסיו ומרסלו קיבלו את המקום ב-11 של הבלאנקוס, בעוד שאדן הזאר, פדריקו ואלוורדה ו-ויניסיוס נותרו על הספסל.

ריאל פתחה את המשחק עם לחץ על השער של אלצ'ה, כאשר כבר בתוך שתי דקות טוני קרוס הגיע למצב מסוכן. בהמשך גם מרסלו זעזע את המשקוף, ובדקה ה-20 נשבר הקרח בהתמודדות כאשר אסנסיו שלח כדור אדיר למשקוף ולוקה מודריץ' נגח לרשת את הכדור החוזר.

זידאן. מעידה נוספת של ריאל מדריד | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אלופת ספרד המשיכה לתקוף עד הירידה להפסקה, אך בתחילת המחצית השנייה דני קרבאחל הכשיל את המגן אנתוניו בראגן ברחבה והעניק למארחת פנדל, אותו בעט פידל לרשת של טיבו קורטואה וקבע שוויון במשחק. בדקה ה-62 קורטואה כמעט ספג בפעם השנייה לאחר שבעיטה של לוקאס בוז'ה פגעה בעמוד השער שלו, כשמנגד, הקבוצה מבירת ספרד נראתה לחוצה מאוד.

בהמשך, זידאן שלח לכר הדשא את הזאר, שחזר למגרשים לראשונה מאז המחזור ה-11, אבל גם הבלגי לא הצליח לעזור לקבוצתו. קארים בנזמה רשם פספוס גדול לקראת הדקה ה-90, ובכך סיכם את כל המשחק הלא מדויק של קבוצתו.

אכזבה גדולה מצידו של קרבאחל | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי