געגועים לרונאלדו: הנתון המדאיג של ריאל מדריד

שחקני ריאל מדריד
שחקני ריאל מדריד | Eric Alonso / Stringer

לראשונה מאז 2007, הבלאנקוס כבשו פחות מ-100 שערים בשנה קלנדרית וסגרו את 2020 עם 1:1 מאכזב נגד אלצ'ה. זידאן התייחס לחזרתו של הזאר: "זקוק לזמן על מנת להיכנס לכושר". קאסמירו סירב לדבר על השיפוט

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי התאוששות מרשימה וחמישה ניצחונות ליגה רצופים, התנופה של ריאל מדריד ומאמנה זינדין זידאן נעצרה אמש (רביעי) דווקא מול אלצ'ה הצנועה שמבחינתה השיגה נקודה יקרה ולא צפויה לקראת המשך מאבקי התחתית. הבלאנקוס רחוקים כעת שתי נקודות מהמוליכה והיריבה העירונית אתלטיקו מדריד, לה גם שני משחקים חסרים ביד, כך שהפער יכול לצמוח לשמונה נקודות.

הבלאנקוס עלו ליתרון מנגיחה לא אופיינית של לוקה מודריץ' שכבש את שערו הראשון בראש במדי ריאל מדריד ובהמשך ספק קופחו לאחר שקארים בנזמה נתפס ברחבה על ידי שחקן הגנה, אך את אלצ'ה זה לא עניין והיא איזנה בדקה ה-52 באמצעות בעיטת עונשין מ-11 מטר לאחר שדני קרבחאל ביצע עבירה שקבעה שהלבנים ספגו בפנדל בפעם השישית בתשעת משחקי הליגה האחרונים.

לראשונה מזה 13 שנה, ריאל מדריד סיימה שנה קלנדרית עם פחות מ-100 שערי זכות. הבלאנקוס כבשו ב-2020 רק 91 גולים. הפעם האחרונה שהם לא הגיעו למספר תלת ספרתי הייתה ב-2007, אז הם מצאו את הרשת 99 פעמים. ב-2014, אגב, הלבנים התפוצצו עם לא פחות מ-178 שערים. נתון מדאיג נוסף: הקבוצה של זידאן לא הבקיעה חמישייה במשחק אחד לאורך כל 2020, דבר שלא קרה מאז 1971. 49 שנים. געגועים לכריסטיאנו רונאלדו?

זידאן, שקיווה לסיים את שנת 2020 עם ניצחון שישי ברציפות בליגה, סיכם: "היו לנו מצבים טובים להבקיע את השער השני ולהכריע את המשחק, אך זה הכדורגל. היינו יכולים לשחק בצורה רגועה יותר לו זה היה קורה, אבל אין טעם להתעכב על זה, אנחנו צריכים להמשיך הלאה. אחרי השער שחטפנו המשחק התחיל להסתבך וזה עלה לנו ביקר. איבדנו שתי נקודות אחרי סדרה של משחקים טובים. יש הרבה על מה להילחם, אני בטוח שכל הקבוצה יאבדו נקודות בהמשך העונה".

על אדן הזאר שחזר מפציעה, עלה מהספסל בדקה ה-77 וקיבל דקות ראשונות מאז המחזור ה-11, אמר זידאן: "הוא שב לשחק וזה טוב מאוד, אבל כמובן שהוא זקוק לזמן על מנת להיכנס לכושר משחק, אני בטוח שזה יקרה לאט לאט".

הקשר הברזילאי קאסמירו הוסיף: "שיחקנו כדורגל טוב ויצרנו מספיק מצבים כדי להבקיע שערים נוספים, אבל זה הכדורגל. אלצ'ה הגיעה מוכנה והסתגרה היטב מאחור. הליגה עוד ארוכה ויש הרבה על מה לשחק. ריאל מדרד זה מועדון שתמיד רוצה לנצח, אבל הפנים שלנו כבר אל עבר המשחק הקרוב בשבת נגד סלטה ויגו. באשר לשיפוט, אנחנו לא מדברים על זה, השופטים תמיד מנסים לעשות את הטוב ביותר".

זינדין זידאן, אדן הזאר
זינדין זידאן, אדן הזאר | Eric Alonso / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי