תפסו פיקוד: ואסקס ואסנסיו הובילו את ריאל מדריד ל-0:2 על סלטה ויגו

לוקאס ואסקס, מרקו אסנסיו | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

צמד הספרדים בישלו האחד לשני וכבשו את שני השערים בניצחון על הקבוצה ממחוז גליסיה, שנעצרה לאחר שישה מחזורים ללא הפסד. הבלאנקוס עקפו זמנית את אתלטיקו מדריד ועלו לראש הטבלה. אספאס נפצע

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגה הספרדית סידר לריאל מדריד מפגש עם הקבוצה החמה בליגה – סלטה ויגו. שתי הקבוצות הגיעו עם רצף של שישה מחזורים ללא הפסד ומי ששמרו על המגמה החיובית היו הבלאנקוס, שניצחו 0:2 באצטדיון אלפרדו די סטפנו ועלו זמנית לראשות הטבלה עם נקודה יותר מאתלטיקו מדריד, שתשחק מחר נגד אלאבס וקיימה שלושה משחקים פחות מהיריבה העירונית. סלטה נותרה במקום השמיני.

קבוצתו של זינדין זידאן, שחסרה את סרחיו ראמוס ועלתה עם נאצ'ו בעמדת הבלם במקום הקפטן, נהנתה מיכולת נהדרת של לוקאס ואסקס ומרקו אסנסיו שהובילו אותה לניצחון עם שער ובישול כל אחד. בוגר מחלקת הנוער הוורסטילי עלה הפעם כקיצוני בצד ימין ובדקה השישית ניצל הגבהה של חברו מאגף משאל של ההתקפה, כדי לנגוח פנימה ולקבוע 0:1. בדקה ה-53, לוקה מודריץ' חטף כדור ו-ואסקס המשיך את זה לאסנסיו, שבעט מדויק למרכז השער והכפיל את היתרון.

מבחינת הקבוצה ממחוז גליסיה, הבשורה החמורה יותר מההפסד היא שמלך השערים שלה ושל הליגה הספרדית כולה (בצוותא עם ג'רארד מורנו), יאגו אספאס שרשם תשעה כיבושים העונה ואף מוביל את הליגה בבישולים עם שישה בסך הכל, נפצע בדקה ה-51 ונאלץ לפנות את מקומו לפרנסיסקו בלטראן.

בשבוע הבא ריאל מדריד תתארח אצל אוסאסונה, חמישה ימים לפני שתסע למלאגה לכבוד המפגש עם אתלטיק בילבאו בחצי גמר הסופר קאפ הספרדי. סלטה ויגו, מצדה, תנסה לחזור למסלול הניצחונות במשחק ביתי נגד ויאריאל ביום שישי הקרוב.

ואסקס וקרוס חוגגים | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images
אסנסיו חוגג. ניצחון חשוב לריאל | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי