Sport1 Banner

למרות שער הניצחון של וייסמן: ויאדוליד תצרף חלוץ נוסף בינואר

שון וייסמן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

החלוץ כבש את שערו השלישי ב-0:1 על חטאפה ובעיתונים שיבחו: "לא הפסיק לעבוד, המאמץ שלו היה כביר והוא גם העניק לקבוצתו את הנקודות היקרות". וגם: מי היה הישראלי האחרון בספרד שכבש במשחק חוץ ומתי זה קרה?

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

שון וייסמן חתום כבר על שני ניצחונות של ויאדוליד העונה. שלושה שערים יש לחלוץ הישראלי, שניים היו ב-2:3 על אוסאסונה לפני כשלושה שבועות ואתמול (שבת) כבש את השער היחיד במשחק התחתית נגד חטאפה וזכה לשבחים.

כבר אתמול ברשתות החברתיות זכה הישראלי לשבחים, בין השאר גם לכינויים כמו "הגאון מחיפה", והבוקר גם מאמנו, סרחיו גונסאלס שחטף לא מעט על כך שלא העניק לישראלי קרדיט משמעותי עד 30 הימים האחרונים, הודה: "שון וייסמן עשה עבודה יוצאת מן הכלל יחד עם קיקה פרס. ניסינו לרענן את השורות ועלינו בהתקפה עם שני שחקנים איכותיים וזה עבד".

עם זאת, גונזאלס גם הבהיר פעם נוספת כי בכוונתו לחזק את ההתקפה: "אנחנו צריכים עוד חלוץ בינואר ואני בטוח שנצרף שחקן. יכול להיות שנצרף עוד שחקנים (בעמדות אחרות), אבל חלוץ יגיע". הבוקר גם אישרה ויאדוליד שהחלוץ הברזילאי מרקוס אנדרה ייעדר כחודשיים וחצי בעקבות פציעה.

ובחזרה לווייסמן. בתקשורת הספרדית פרגנו בגדול לחלוץ, שהפך לישראלי הראשון בספרד שכובש במשחק חוץ של קבוצתו מאז עשה זאת תומר חמד מול ולנסיה בינואר 2015, לפני שש שנים למעשה. וייסמן זכה לציונים גבוהים בעיתוני ספרד ונכתב עליו ב"אס", ב"מארקה" וב"מונדו דפורטיבו": "הוא לא הפסיק לעבוד, המאמץ שלו היה כביר ובסוף הוא גם מי שהעניק לוויאדוליד שלוש נקודות והוציא אותה מהקו האדום".

עוד באותו נושא: שון וייסמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי