טר שטגן הודה שברצלונה סבלה וחשף כיצד היא תחזור למאבק האליפות

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | Pressinphoto / Contributor

השוער אחרי ה-0:1 על הואסקה: "נצטרך להיות הרבה יותר יציבים". מאמנו סיפר מדוע העדיף את בריית'ווייט על גריזמן והתייחס לסדרת משחקי החוץ: "אם נצח את כולם, נוכל להיאבק על התואר"

(גודל טקסט)

ברצלונה בעטה אתמול 20 פעמים אל עבר השער של הואסקה החלשה, אך כבשה בסך הכל פעם אחת והשיגה 0:1 חשוב שהעלה אותה למקום החמישי עם 28 נקודות. אחרי שנעדר בתיקו המאכזב מול אייבר, ליאו מסי שב להרכב ובהופעתו ה-500 במסגרת ליגה הוא סיפק בישול מבריק לפרנקי דה יונג שההולנדי שכבש את שערו הניצחון השני שלו העונה, אחרי שהכריע כזכור גם את המשחק נגד ריאל סוסיאדד.

"כבשנו שער יפה מאוד והיו לנו ארבעה מצבים נוספים בשביל לגמור את המשחק", הודה בסיום המאמן רונאלד קומאן והתייחס לבעיה הגדולה של הקבוצה בניצול מצבי הבקעה. גם השוער מארק אנדרה טר שטגן מודע למצב: "זה ברור לחלוטין שאנחנו לא מצליחים לגמור משחקים וזה משהו שנהיה חייבים לשפר".

קומאן סיכם את המשחק: "הגענו להרבה מאוד הזדמנויות, שזה לא דבר פשוט מול קבוצה שמסתגרת בצורה כזו. בחלק האחרון של המשחק לא היינו מספיק טובים וזה דברים שיכולים לקרות כשלא סוגרים עניין ומבקיעים את השער השני. במחצית השנייה באופן כללי בעיקר החזקנו כדור ולא היינו מספיק מסוכנים".

פרנקי דה יונג חוגג | Eric Alonso/Getty Images

קומאן התייחס לכך שהוא בחר לפתוח בהרכב עם מרטין בריית'ווייט על חשבון אנטואן גריזמן: "אני מאמין בכל שחקן בסגל שלנו. היו לי שלושה מקומות בהתקפה והייתי צריך לבחור ביניהם וחשבתי שמרטין מתאים. אני חושב שהוא עשה עבודה טובה מאוד היום ובטוח שיהיו לגריזמן הזדמנויות להוכיח את עצמו בהמשך".

טר שטגן התייחס לסיכויים של ברצלונה לחזור למאבק האליפות: "אם נמשיך לנצח, במיוחד מחוץ לקאמפ נואו, נוכל להתחרות על התואר. סבלנו הערב די הרבה, אבל משחקים מהסוג הזה מכריעים בסופו של דבר את זהות האלופה. יש לא מעט משחקים קשים לפנינו בחודש ינואר. נצטרך להיות עקביים ויציבים הרבה יותר".

בפני ברצלונה עומדים כעת שלושה משחקי חוץ רצופים וקשים במסגרת הליגה ואיבוד נקודות באחד מהם, כאמור, עלול להיות קריטי עבורה, כאשר הפער מאתלטיקו מדריד המוליכה עומד כבר על עשר נקודות ולחבורה של דייגו סימאונה יש משחק נוסף ביד. "אם ננצח את כל משחקי החוץ שלנו בינואר נוכל להיאבק על התואר, אבל זה תלוי גם ביריבות שלנו. זה חודש חשוב", הבהיר קומאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי